Cadeau & vraag

Al enkele maanden laat ik mijn vrouw foto’s zien van horloges om te polsen (haha) wat ze mooi vindt. Ze antwoordde altijd: ik heb liever oorbellen. Zucht.

Twee weken geleden liet ik haar een Cartier tank zien en toen gaf ze aan dat zij dat wel erg mooi vond. “Zou ze bekeerd zijn”, dacht ik? Het antwoord is “ja!”. Snel doorgepakt! Al die tijd liet ik haar moderne horloges zien en ik had het fout! Ze wil iets klassieks. Zelf houd ik keer van nieuw, maar de aankoop vind ik zelf ook mooi. Het werd geen tank, wel een klassiek ogende Omega. Ze is dolblij!

afbeelding

Wel nog wat vragen over de aankoop. Wie kan het batterijtje vervangen, pakkingen checken / vervangen en band inkorten? Uiteraard betaal ik er voor. Ik woon in de regio Utrecht en morgen ben ik ook in de regio Den Haag.

Gekocht op het forum van @jurgen0411. Mijn eerste aankoop uit het blauw. Aankoop liep top en ik mocht nog even kijken naar jurgens collectie :sunglasses: super gezellig :+1:t2:

22 likes

Haha omega family :wink:
Was gezellig en top dat ze er blij mee is!!

1 like

Leuk, weer een gelovige erbij :grin:

Kun je toch gewoon even mee naar de juwelier? Lijkt me niet bepaald zoveel werk met een Quartz uurwerk.

Zeker, ik zou alleen even niet vermelden dat Ferry je gestuurd heeft :rofl:

1 like

Veel plezier ermee :grin:

8 likes

Heel mooi,leuk duo zo .

Leuk verhaal man en ergens herkenbaar. Mijn dame neemt tot nu toe genoegen met een Tissot Couturier Lady, een SKX013, een door mij aangepaste (volledig ontchroomd messing) Vostok Amphibia Lady en een klassiek jaren 70 verguld Wena automaatje. Die laatste draagt ze het vaakst. Mijn dochter heeft een jaren 50 verguld automaatje. Sommige dames beginnen meteen met goede smaak. Klasse!

Een setje Omega’s gaat het hier ook nog wel een keer worden denk ik.

1 like

Ik hoef ook weer geen omega service. Of denk je dat dit wel goed komt?

Het is ook leuk om nog iets gemeenschappelijks te hebben. Ik zie haar niet lid worden van het forum, maar het zaadje is gepland (haha).

Mooi dat ze er blij mee is.

Schrijf dat even in Jurgen’s “Ervaringen met” topic. Daar help je de goede man mee.

Er zal in de regio Utrecht toch wel een Omega AD zitten die dat kan regelen?

Ik weet niet hoe up to date dit is, maar alsjeblieft. Ik zou naar een willekeurige AD gaan om een batterijtje te doen en dan even een WR testje laten doen. Kost je al met al een tientje, weet ik veel, en dan op basis van het WR testje eens kijken of de pakkingen vervangen moeten worden.

Maarreh… Die klassieke Omega, moet die wel zo waterdicht zijn? Want het ziet er uit als een typisch 30m horloge.

1 like

In het rijtje wat @Fate_Amenable_To_Change hier post, kun je ongetwijfeld iets vinden. Met een ruime interpretatie van ‘regio Utrecht’, kom je ook wel in Culemborg waar Nico Rijsman zit. Daar heb ik, ook met vintage Omega, goede ervaringen mee.
Succes en veel plezier met jullie Omega’s

Nee dat hoeft niet. Wel fijn als de boel
droog blijft als ze in de regen fietst.

1 like

Dank jullie wel. Ik heb een berichtje gestuurd naar Nico. Voelt goed om een vertrouwd adres te gebruiken.

1 like

Ik verwachte eerst dit,

Maar leuke combinatie zo

:rofl:

Horloges aan je oren, da’s handig: “kijk jij eens hoe laat het is”.