Candide presents: Seiko Samurai Blue Lagoon Limited

Nou ik denk over een week…:wink:

2 likes

Mooi Ide heb hem zelf gepast bij Punte maar die uitlijning stoorde mij gelijk al.
Maar geniet er van :joy:

1 like

Mooie klok Van Harte en geniet ervan zolang je dat kan.:relaxed:

1 like

Mooi Ide, die kleur is prachtig👍🏻

1 like

Mooie foto’s bedankt! :+1:

1 like

Meer foto’s binnenkort in de review. :wink:

1 like

Mooi horloge, maar kap nou eens met die leipe nato’s…:wink:

5 likes

Kleur is idd prachtig, de kroon echter vind ik om te janken. Net als de bezel-ribbels en de bezel-inlay.
Verder een prachtige Seiko…

2 likes

2 likes

Heul gaaf Ide :+1::+1::+1:

1 like

3 likes

2 likes

Vind 'm zeer geslaagd!

1 like

Heel fraai. Mis toch wel weer een Seiko in de collectie…

1 like

ik heb dit ook steeds meer. Betaal je flink wat geld en zijn nog niet in staat een chapterring recht te installeren.
er zijn merken die minder dan 10 euro kosten waarbij alles loodrecht is geïnstalleerd.

1 like

3 likes

Lekker anders, deze. Ik vind de hoekige vorm ook erg geslaagd, eens iets anders ook dan de andere Seiko duikers. En het blauw is prachtig. Alleen een beetje teleurgesteld dat ze zulke standaardwijzers gebruikt hebben. Niet dat ze lelijk zijn, maar hier hadden ze ook best iets nieuws kunnen bedenken.

1 like

Mag ik vragen hoe hij het doet op bruin leder? En van de zijkant bezien?

1 like

dat is niet wat, heb er geen foto van maar trust me :wink:

de samurai is op andere bandjes, inclusief NATO, niet erg geslaagd, hopelijk maakt Crafter Blue nog een passende rubber band

overigens is het ook om een andere reden niet echt een bandenswapper, door de bijzonder vorm van kast en endlinks, laten de laatstgenoemden zich niet erg gemakkelijk bevestigen aan de kast, ze glippen steeds weg, maar dat kan ook aan mijn motoriek liggen, toch @gisae? :joy:

meer foto’s komen in mijn review, hopelijk deze week ergens

ik zal wel even snel twee foto’s maken vanavond van beide zijkanten voor je

1 like

Dank je! Da’s tof van je.

Dat maakt het dan weer geen horloge voor mij, vrees ik. Jammer, want hij heeft wel degelijk een zeer uniek uiterlijk, echt een eigen ontwerp.

Horloges en rubber zijn voor mij een moeilijke combi, behalve misschien die rand op de SAR Rescue Timer van Mühle Glashütte.