Candide presents: Seiko Samurai Blue Lagoon Limited

Haha die blauwe matte zwerft hier ook rond, @jeroenderee weet wel wie hem nu heeft denk ik.

Ik heb de tijd :wink:

1 like

@JWZ ben je hem al zat? :joy:

1 like

Jullie zijn allemaal grote watjes omdat jullie niet voor een Squale Tiger durven te gaan. Da’s tenminste een echte…:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dat is die ploprof hommage toch?

1 like

:scream: mij beschuldigen van het bezit van een ‘hommage’ (krijg het woord nauwelijks uit mijn toetsenbord geperst). Schande!

Alleen omdat 'ie ook zo’n alarmknop heeft…

2 likes

HELL NO!
Ik krijg er geen genoeg van hahaha!

2 likes

4 likes

En nu vanaf blijven! Gewoon dragen, niks geen geklooi meer aan dit fantastische horloge! :triumph:

1 like

voor 440 kan ik em nog krijgen zie…

1 like

Waar zie je die?

Mooi klokje Candide! :grin::+1:

1 like

Ben normaal niet zo’n Seiko fan, maar deze ziet er erg gaaf uit. Ik zie 'm binnenkort wel :wink:

1 like

Hij is in het echt mooier dan op de foto’s.

Geen € 440,-, in Nederland voor € 480,-

ja goedkoper dan die 480 zag ik hem inderdaad ook niet

onze Duitse vrienden van Unger Schmuck hadden hem voor 460 euro maar ook daar is ie net als bij Rob uitverkocht

In Duitsland, € 459,- minus 5% korting en € 4,- toeslag op verzendkosten geeft € 440,05.
Zou je de screenshot zo kunnen sturen, ware het niet dat mijn data er ook op staan.
Kon de laatste in voorraad krijgen gisteravond, maar laat em toch gaan.

1 like

op UF en WUS wordt er voor een mint exemplaar rustig 450/500 piek gevraagd zie ik, @vierport had gelijk, prima belegging die Samurai Lagoons :wink:

Ik heb hem ook bij Rob besteld maar sinds zaterdag nog niks gehoord, hoop dat die niet uitverkocht was toen ik hem bestelde :wink:

Die is ex ‘tax’?