Een vouwsluiting bij Deniz besteld en weer helemaal top geregeld door hem.
Same! Ging erg soepel en snel, en zeer vriendelijk behandelt!
Een aantal Bergeon inzet stukjes van Deniz overgenomen. Prima contact & snel binnen.
Een aantal Bergeon inzet stukjes van Deniz overgenomen. Prima contact & snel binnen.
@Captaingingerbeardd z’n verhuizing weer fors verlicht door hem van een bandje af te helpen.
I.v.m. tijd in het heel kort: Helemaal top, thanks!!
Van @Captaingingerbeardd een vintage duiker overgenomen. Fijne communicatie, mooie deal. Ik ben meer dan tevreden. Deniz is echt een aanrader om zaken mee te doen.
Van @Captaingingerbeardd een sluiting overgenomen: vlotte communicatie en snelle afhandeling en verzending. Bedankt!
Bandje en pinnetjes overgenomen van deniz.
Duurde ff omdat deniz was vergeten dat je op een brief ook huisnummers moet zetten
Nooit enige twijfel gehad over afhandeling though.
Alles netjes conform beschrijving.
Top!
Wederom eens wat van @Captaingingerbeardd gekocht.
Alles zoals afgesproken nagekomen en zelfs dezelfde avond nog verzonden.
Tnx Deniz
Bandjes gekocht van Deniz. Snelle en duidelijke communicatie. Bandjes in goede staat ontvangen. Bedankt.
Met @Captaingingerbeardd een leuke ruil gedaan. Communicatie Top, over en weer snel verzonden en bijbetaling direct geregeld. Goede partij! Anytime again!
Fijne deal met @Captaingingerbeardd. Goede communicatie, attent en niets op aan te merken verder :D!
Fijne ervaring. Snelle afhandeling, afspraken nagekomen en correcte prijs.
Fijne deal gemaakt met Deniz aka @Captaingingerbeardd… aardige en correcte HFer. Zeker voor herhaling vatbaar!
j.l. zondag een mooi Longines moonphase overgenomen van @captaingingerbeardd
Hij Amsterdam ,ik Zeeland, dusssss Van der Valk Rotterdam.
Leuk gesprek over horloges gehad met een lekkuh bakkie pleur en zeer tevreden huiswaarts gekeerd,zeker een aanrader,
thnx Deniz
Als 2e op de lijst en dacht net naast het net te hebben gevist. Nu na prettig contact de Mission to Mars keurig ontvangen per post van @Captaingingerbeardd. Strevig verpakt en zoals geadverteerd. Weer iets nieuws om mee te pronken. Nu stop ik. Denk ik. Of ben ik in a mission….
Afgelopen week een horloge overgenomen van @Captaingingerbeardd.
Fijn contact, flexibiliteit mbt afspraak locatie, nette prijs, transparant, horloge zoals omschreven.
Bovenal een erg prettige deal.
Twee weken geleden een speedmaster overgenomen van @Captaingingerbeardd.
Snel contact, flexibel met locatie en transparant. Gewoon top!
Tot een volgende keer.