Captaingingerbeardd

Een vouwsluiting bij Deniz besteld en weer helemaal top geregeld door hem.

Same! Ging erg soepel en snel, en zeer vriendelijk behandelt! :+1:

Een aantal Bergeon inzet stukjes van Deniz overgenomen. Prima contact & snel binnen.

Een aantal Bergeon inzet stukjes van Deniz overgenomen. Prima contact & snel binnen.

1 like

@Captaingingerbeardd z’n verhuizing weer fors verlicht door hem van een bandje af te helpen.
I.v.m. tijd in het heel kort: Helemaal top, thanks!!

1 like

Van @Captaingingerbeardd een vintage duiker overgenomen. Fijne communicatie, mooie deal. Ik ben meer dan tevreden. Deniz is echt een aanrader om zaken mee te doen.

1 like

Van @Captaingingerbeardd een sluiting overgenomen: vlotte communicatie en snelle afhandeling en verzending. Bedankt! :+1:

1 like

Bandje en pinnetjes overgenomen van deniz.
Duurde ff omdat deniz was vergeten dat je op een brief ook huisnummers moet zetten :wink:
Nooit enige twijfel gehad over afhandeling though.
Alles netjes conform beschrijving.
Top!

2 likes

Wederom eens wat van @Captaingingerbeardd gekocht.
Alles zoals afgesproken nagekomen en zelfs dezelfde avond nog verzonden.
Tnx Deniz :ok_hand:

2 likes

Verkocht aan @Captaingingerbeardd. Snelle betaling, snelle reacties. Gewoon top.

Bandjes gekocht van Deniz. Snelle en duidelijke communicatie. Bandjes in goede staat ontvangen. Bedankt.

Met @Captaingingerbeardd een leuke ruil gedaan. Communicatie Top, over en weer snel verzonden en bijbetaling direct geregeld. Goede partij! Anytime again!

1 like

Deze keer horloge gekocht van @Captaingingerbeardd. Ook helemaal prima!

1 like

Fijne deal met @Captaingingerbeardd. Goede communicatie, attent en niets op aan te merken verder :D!

Fijne ervaring. Snelle afhandeling, afspraken nagekomen en correcte prijs.

Fijne deal gemaakt met Deniz aka @Captaingingerbeardd… aardige en correcte HFer. Zeker voor herhaling vatbaar!

j.l. zondag een mooi Longines moonphase overgenomen van @captaingingerbeardd
Hij Amsterdam ,ik Zeeland, dusssss Van der Valk Rotterdam.
Leuk gesprek over horloges gehad met een lekkuh bakkie pleur en zeer tevreden huiswaarts gekeerd,zeker een aanrader,
thnx Deniz
1fa735cdb8e90d37c2b35056b744b74cbe963929_2_441x499

Als 2e op de lijst en dacht net naast het net te hebben gevist. Nu na prettig contact de Mission to Mars keurig ontvangen per post van @Captaingingerbeardd. Strevig verpakt en zoals geadverteerd. Weer iets nieuws om mee te pronken. Nu stop ik. Denk ik. Of ben ik in a mission…. :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

Afgelopen week een horloge overgenomen van @Captaingingerbeardd.

Fijn contact, flexibiliteit mbt afspraak locatie, nette prijs, transparant, horloge zoals omschreven.

Bovenal een erg prettige deal.

1 like

Twee weken geleden een speedmaster overgenomen van @Captaingingerbeardd.
Snel contact, flexibel met locatie en transparant. Gewoon top!

Tot een volgende keer.