In welke zin? De ontwerpen of de naam van Cartier? Mooie Santos!
Gaaf!
Ik vind sommige Cartiers (ok de meeste :D) echt veel te kitscherig/protserig. Maar deze heeft een bepaalde balans, en wellicht stoerheid, waardoor ik hem heel mooi vind.
Zit nog wel over de kleuren de dubben waarbij ik redelijk vaak nog van mening verander. Moet er maar een keertje eentje om m’n pols hebben.
Dus ik zie een toekomst waar ik hier ook wat foto’s kan plaatsen!
Toffe plaat, guilloche
Algemeen vind ik Cartier een geweldig merk. Esthetisch een van de weinige merken die echt een eigen identiteit heeft. Waar ik vooral de vintage Tank Louis en Santos Dumont echt toppers vind, liggen de moderne varianten niet echt in mijn straatje. Bij de Santos is het vooral het doorlopen van de lunette een no-go voor mij. Deze 2319 heeft dit gelukkig niet wat hem voor mij een stuk aantrekkelijker maakt. En het feit dat dit model een guilloche wijzerplaat heeft heeft mij doen beslissen om de gok nog eens te wagen. In het verleden heb ik een 2961 staal/goud gehad maar die heeft het veld al na 1,5 maand moeten ruimen voor een Speedmaster.
Ik wil hem niet. Doe dan maar gewoon een pak flappen voor die Explorer.
Grt
Han
Weer eens wat anders dan een pak vla.
Echt een top horloge. Moet je echt dragen om te kunnen beleven
Heb de grijze/DLC uitvoering en weet dat ik eigenlijk aan dit horloge alleen voldoende heb
Enige verbeterpunt zou een schroefkroon zijn zodat je 100% comfortabel kunt zijn met de 100M waterdichtheid
Het valt me wel op hoe vaak de Santos herkend wordt. 2 collega’s (geen echte liefhebbers) konden zelfs het merk van ver al zeggen, dat heb ik nog met geen enkel horloge gehad. Een Cartier draag je dus zeker niet onopgemerkt
Ik krijg spontaan goesting om een Santos aan te schaffen door al dit geweld van prachtige plaatjes.
Heb nooit echt naar het merk Cartier gekeken wegens te klassiek maar zo’n Santos kan ik wel smaken.
Snap ik. De Santos voelt meer als een armband dan een dresswatch en past bijna overal wel bij. Maar het is wel een glimmer met die bezel
Zie blauwe deel.
Boehoe en ik maar wachten. Damnit.
Momenteel is het erg onrustig in mijn hoofd. Vandaag een BB58 gepast en denk dat dit de volgende aankoop wordt maar daarvoor moet eerst iets anders vetrekken.
Maar de Santos blijft toch al enige tijd in mijn hoofd spoken, de BB58 weliswaar al veel langer.
Echt prachtig!!!
Dan hebben wij eenzelfde smaak