Cartier only (Deel 1)

Je gaat spijt krijgen vrees ik

Misschien wil ik wel een coole tank op een leuk bandje ervoor in de plaats.

Zit eens naar die large versies te kijken. Of een tank solo….

Moet toch een soort van dress watch hebben

1 like

Dan koop ik hem ooit wel weer. Ga meer spijt krijgen als ik de Tudor FXD weg doe

Maar was een lastige beslissing

1 like

Ja tudor is ook prachtig, maar ik ben gewoon nog helemaal verliefd op de cartier. Over paar weken begrijp ik je misschien wel :wink:

Ohja er komt altijd wel weer wat nieuws op je pad. Er zijn geen verkeerde beslissingen, het blijft een hobby he :blush:

Die FXD is wel een gaaf stuk inderdaad! Zeker als het 1 van de eerste MN21’s is!

2 likes

En dat is het geval bij die van mij :wink:

Maaar ontopic de santos is gewoon cool! Kan je echt overal bij dragen. Enige minpuntje is geen schroefkroon anders gewoon mee het zwembad in

2 likes

Is gewoon 100meter waterdicht, dus zwemmen lijkt me geen probleem :wink:

1 like

Ja ik heb hem ook mede door het HF aangeschaft vandaag, ik word hier helemaal wild van al die fantastische horloges op het forum.

1 like

10 likes

Congrats!

1 like

Ja ik snap niet waarom die van jou nog niet verkocht is, ik had toevallig geluk dat ik vlakbij mijn woonplaats in de etalage keek :wink: . Meteen naar binnen gerent en 5 minuten later was ik verkocht, nog nooit zo snel een horloge aangeschaft

1 like

Ja ik dacht ook wel dat het sneller zou gaan. Komt vast goed.

1 like

Tuurlijk komt het goed, zoveel liefhebbers hier. Het draagcomfort van de stalenband is echt ontzettend prettig, ik ben beetje lompen horloges gewent. Bandenwissel gaat in redbull tempo, heb al 3 x gewisseld van band :wink:

11 likes

7 likes

Santos binnen!!

22 likes

Nice. Congrats!

1 like

He lekker man!

heb jij een Speedy???

Zekers. Beide deze week gekocht!

Heerlijk hoor, zo’n frisse.

16 likes

Draagt verrassend goed voor een 29mm!