Dat is wel een goede ja! In een tint die iets donkerder is gaat dat wel mooi zijn bij dat bordeauxrood. Ik ga eens opzoek, dankje
Ik zou wel het stiksel in dezelfde kleur nemen als de band.
Maar dat is mijn smaak uiteraard. Grijs leer gaat iig wel mooi staan denk ik.
Klopt, dat is net ff wat mooier ! Mooie tank trouwens, heel chique dat rood.
Ik wil hem zo graag maar dit houd mij tegen.
Eigenlijk twijfelde ik of het wel wat voor mij was. Heb ook een aantal tank’s met witte plaat dus wist het niet zo goed. Deze stond dan ook op de nominatie om te gaan. Maar vind het inderdaad chique en mooi warm voor de herst/winter, dus hopelijk dat ik met die strap in antraciet erbij helemaal om ben
Het is een lastige kleur om te combineren met dat rood idd. Je bent toch snel aan tinten gebonden maar dat grijs/antraciet laat die dial wel echt eruit spatten.
Bij mij komt er ook ooit een tankje bij, krijg het niet meer uit m’n hoofd. Zo simpel,strak en pure klasse gewoon.
Ja ik vind een tank echt perfect, kan overal bij. Weet je al welke je dan zou willen?
Gewoon kopen!!!
Ja precies dat. Je kan ze down en updressen door er simpelweg een ander bandje op te slingeren!
Ik vind die nieuwe must solar beat large wel erg mooi. Met de gewoon witte dial/Romeinse cijfers.
Gewoon doen joh
Ik ken nog wel iemand die een verse heeft liggen voor een vriendenprijs
Ja precies!!! Krijg je geen spijt van, draagt zo lekker.
Ik heb er al eentje, anders had ik hem meteen gekocht!!!
zal er eens over denken
Ik heb ook vrij veel spijt dat ik die groene uit het blauwe gedeelte niet hebt overgenomen…
Dat is zeker een mooie! Leuk dat klassieke maar dan toch even anders. Mooi doel, veel plezier met de reis ernaartoe
Hulde. Als je dat genoeg doet zie je het ook niet meer.
Ik heb even geen Cartier om, maar mijn Nomos was ooit helemaal gepolijst.
Nu niet meer. Ik hoop de Santos ook zo te dragen, en zo lang. Grappig hoe de Nomos een blijvertje is gebleken.
Moeders de vrouw heeft de hare om, dus plaatje voor de sfeer:
Dat horloge is trouwens de bom. Daar zou ik er nog wel eentje van willen scoren, net als een Tank Cintrée.