Cartier only (Deel 1)

Ja inderdaad, maar schijnbaar onvindbaar overal :wink:

Een kleine pleister op de wond, maar ben er niet minder blij mee

7 likes

Ik ben op Bali. Volgens de website van Cartier zit er een certified dealer in het DFS Galleries winkelcentrum bij Denpasar.

Weet iemand hier of deze zaak legit is en er inderdaad nog zit? En if yes; verkopen ze ook horloges?

Ik niet.

Volgens Google en hun eigen site tijdelijk gesloten :wink:

Dat zal dan toch wel

Dat had ik ook gelezen, maar ook weer Google-recensies van een maand uit dat hij wel open was. Ik ga vrijdag wel even kijken met eigen ogen…

2 likes

16 likes

7 likes

Afgelopen zomer was de zaak nog niet geopend, terwijl recensies aangaven dat deze zaak al geopend was. Beste is idd even langsgaan mocht je in de buurt zitten je kunt ook frontoffice van je hotel/resort of villa vragen om even voor je te bellen. Scheelt je wellicht wat tijd en een teleurstelling! Enjoy Bali!!

2 likes

Vandaag weer de Santos om de pols :heart_eyes:

12 likes

Paar dagen terug opgehaald bij Cartier. Heel blij mee, bandje toch minder slecht dan wat men online zegt. Alsnog op zoek naar wat andere straps voor de afwisseling :upside_down_face:

15 likes

Ik vind de band helemaal niks

Het is niet fantastisch, maar de gesp is mooi en de quick release is prettig. Voor de rest beetje goedkoop leder maar ik had erger verwacht want las niets positiefs erover

Misschien deze erop knallen?

Ik ben meer op zoek naar glimmend alligator, maar die zijn niet heel makkelijk te vinden in 16mm

1 like

Is dat geen tank large? Die heeft toch 19mm? Bij molequin moet je zijn :+1:

2 likes

Is een small, lijkt groter op deze foto omdat band nog wat stijf was. Small heeft 16x14mm

1 like

Misschien op maat laten maken?

Heb idd al een quote bij Jean Rousseau aangevraagd. Zal wel flink aan de prijs zijn…

Kwam deze nog tegen, foto’s niet heel geweldig maar die zwarte lijkt wel mooi

1 like

Op Etsy kan je ze vinden, uit Vietnam, prijs/kwaliteit verhouding is top. Heb er meerdere, verschillende kleuren, verschillende dieren, incl. quick release. Wellicht niet vergelijkbaar met Europees, but it does the trick voor sub €50,-!

16688629695836388937520707048060|500x500