Cartier only (Deel 1)

Dit is een collectie binnen in de collectie. Hij heeft echt we een pak meer dan die cintrées. En als je het filmpje bekijkt kan je ook goed volgen hoe de evolutie van dit model is geweest. Mooi dat hij met zijn kennis boeken schrijft. Als ik me wil verdiepen in een model die hij beschreven heeft zou ik er wel eentje kopen denk ik.

1 like

Ligt eraan in welke staat het horloge is.

Inderdaad. De Talking Watches aflevering met John Goldberger 1 en 2 lichten een tipje van de sluier op. Die gast is een legende.

1 like

Cartier!

13 likes

Het evenwicht tanks - santossen weer wat gelijker zetten.

15 likes

Aanwinst van deze week beetje gepoetst :sponge:

Morgen weer in elkaar 🪛

10 likes

Toch weer even frisser dan ontvangen :ok_hand:t2:

8 likes

Het is rustig, waar zitten of liggen al die mooie Cartier’s

16 likes

Je hebt gelijk. Erg fijn weer om deze om te hebben.

16 likes

Ik verbaas me erover hoe weinig Dumonts hier zijn. Is die slecht leverbaar of zo? Vind die echt fantastisch :star_struck:

Ik doe mee vanavond! :blush:

13 likes

Nieuw?

1 like

Nee hoor, ik heb hem een jaartje ondertussen :blush:

2 likes

De Santos Dumont ligt standaard bij mijn AD in de winkel. In tegenstelling tot de Santos Medium, die bij elke levering onmiddellijk verkocht wordt. Misschien spreekt de combinatie van de prijs met een quartz binnenwerk niet iedereen aan? Ik vind het alvast een mooi model, maar zou zelf eerder voor een Tank of Medium Santos gaan.

1 like

In staal? Of two tone? Wil deze echt wel een keer passen!

1 like

Maar eens wezen passen. De medium echt veel te klein.
De large ben ik nog niet over uit.

4 likes

Medium veel te klein? Heb je toevallig daar ook foto’s van gemaakt? Wat ik hier nml op de foto’s zie vind ik erg groot op jouw pols.

2 likes

Foto toont altijd groter hé.

Ik heb een 17cm pols en ik vind de medium ook klein, de large was zeker ook ok. Alleen vind ik klein mooi, een ander vindt dat misschien niet. Eeuwige discussie :blush:

De universele maat voor iedereen zou 37,5 zijn! Maar dan is hij weer niet klein en ik vind klein mooi :wink:

3 likes

Klopt ook. We willen altijd gaan voor perfectie als liefhebbers en smaken verschillen nu eenmaal.

1 like

Foto’s zijn echt een bitch inderdaad. Telkens twijfelde ik bij het zien van foto’s. Zo klein is de medium toch niet? Totdat ik hem bij de AD weer eens om mijn (18cm) pols had. Uiteindelijk toch voor de large gegaan.

3 likes