Cartier only (Deel 1)

Is dat vliegtuigje niet het vliegtuig waarmee die piloot (volgens mij heette die santos, maar ik kan het mis hebben) rond de Eiffel toren vloog. Tijdens die rit had hij namelijk de eerste cartier santos om de pols. Hiermee werd de cartier santos het eerste piloten horloge en grijpt cartier zo mooi naar de historie van het merk!

1 like

Zal het best zijn, maar daar ben je toch naar een uurtje volkomen op uitgekeken?

Dat kan jij best vinden maar andere mensen, zoals ik, vinden het juist een cool ding :sunglasses:

3 likes

Lijkt me ook niet dat ze deze hebben gemaakt om naast de normale santos dumont in vaste productie te blijven. Daar hebben ze gewoon een nieuwe versie voor uitgebracht.

Dit zal gewoon een “leuke” editie zijn om te herdenken dat de santos dumont (eerste polshorloge) specifiek voor hem was gemaakt.

Een Santos Dumont Skeleton lijkt me sowieso niet gericht op mensen die snel uitgekeken raken op iets zoals dit

2 likes

Volgens mij vloog Santos in een luchtschip

Dank je!

Zo is het begonnen. Daarna onder meer dit:

Santos_Dumont_Demoiselle

Hij liever dan ik :grimacing:

Gaaf ding man.

Ik vind hem wel leuk eigenlijk. Jammer dat de bezel niet van blauw saffier is

Tweede week in bezit nu. Nog steeds content.

9 likes

Ik heb mijn oog laten vallen op een Ballon Blue (42MM) op een leren band maar ik kom dit horloge maar weinig tegen op dit forum. Heeft iemand hier een Ballon Blue en wat zijn je ervaringen?W69016Z4

8 likes

Heb hem regelmatig in handen maar persoonlijk niet mijn favoriete horloge. Maar het is wel echt een horloge dat je zelf moet proberen want het kan absoluut mooi staan.

Aan de andere kant, wie ben ik, want de Ballon Blue is het best verkomende Cartier horloge ooit.

Ik heb hem al om de pols gehad.

1 like

Ah, en beviel het?

Absoluut maar ik durfde op dat moment de knoop niet door te hakken. Ik ging naar binnen voor de eventuele aanschaf van een Omega Seamaster Aqua Terra (iets heel anders dus). Ik wilde geen ondoordachte impulsieve aankoop-switch maken en ben dus onverrichterzake weer naar huis gegaan. Nu, een week later, blijft de Ballon Blue lokken.

2 likes

Oef, ik zou het andersom hebben verwacht. AT is echt enorm waar voor je geld en denk iets veelzijdiger.

Gewoon nog een keer rustig gaan passen ergens

1 like

Denk wel niet dat de prijs klopt, santos medium staat toch aan 7300 online, de witte?

1 like

Misschien verkeerd overgenomen? Of ex btw? Anders zou het wel vreemd zijn, inderdaad.

We zullen wel zien als de site ge update wordt…

Ook benieuwd of ze er een lederen band bij doen!