Cartier only (Deel 1)

Wauw! Setje compleet, of komt er nog een staalgouden bij? :stuck_out_tongue:

1 like

Gaaf!

1 like

Die AVW krijgt het wel voor elkaar…

Zeiden jullie steun? Dit moet je hebbuh !@

Bam

Beng

Danggg

Jaja.
Enjoy jongens

3 likes

George Cramer heeft mij verliefd gemaakt op Cartier :wink:

2 likes

Ik reageerde op @Tsnre89, die mijn Cartier gekocht heeft. Heeft Jasper helemaal niets aan geinfluenceerd :slight_smile:

2 likes

Was dichtbij het kopen van een staalgouden alleen kwam er een scherpe in volgoud voorbij. Dus toch maar voor volgoud gegaan :grin:

1 like

Yes klopt!

1 like

Meer goud is meer beter

20 likes

Eens :grin:

12 likes

Je moet ervan houden.

4 likes

Nee hoor :joy::man_shrugging:t2:

1 like

Prachtig stuk vakwerk van de zetter en slijper van de stenen. Je ziet nauwelijks hoe ze vast zitten. Erg veel details zoals de kroon en index van de wijzerplaat :ok_hand: een prestige / meesterstuk.

Draagbaar is een 2e

1 like

Ga hier de hele ochtend eens mee rondlopen. Kijken of goudkleur wat voor me is.

13 likes

I like it :smiling_face_with_three_hearts:

Dacht ik al. Net iets voor jou :grinning:

1 like

Hoi ik ben Ryan en ik heb een verzamelprobleem :grin:

13 likes

Strakke exemplaren hoor! Maar twee (bijna) dezelfde? Waarom? :rofl:

Ongelukje :joy:

Ik wilde eerst een kopen maar die was al gereserveerd op chrono. Toen kwam ik de ander tegen en kocht die meteen omdat de staat heel goed was en ik toen al drie keer zo’n Cartier heb gemist.

Toen ik die had gekocht, kwam de ander onverwachts beschikbaar tegen een scherpe prijs dus kocht ik hem ook. De band en de kast zijn iets anders en het lijkt er nu op dat de tweede uit de eerste serie komt of misschien een prototype is.

Ik heb een paar Cartier experts benaderd en niemand heeft hem eerder gezien maar ze vinden wel dat hij authentiek is (gelukkig).

1 like

Welk formaat hebben deze exemplaren?

29x41mm

1 like