Cartier only (Deel 1)

https://www.youtube.com/watch?v=pMnhFUto6jk

Haha en het opwinden van m’n Santos Automatic vind ik al irritant met die verdomde kroon tussen die guards…

€28.100 :speak_no_evil:

1 like

In het TT ook tof

Goedemiddag!

29 likes

Ik die vanaf vandaag ook even mee hier. Met dank aan @WristCandy

21 likes

Klaar voor wat zon volgende week.

21 likes

Veel te rustig hier…

21 likes

Wat vinden jullie eigenlijk van de nieuwe releases van Cartier bij W&W?

Onder andere kekke kleurtjes voor de Tanks:

Ik vind persoonlijk de blauwe en de rode best geslaagd.

Daarnaast heeft Cartier de batterij duur verlengd naar 8 jaar. Daarnaast hebben ze voor de Tank zelfs een geheel nieuw solar powered movement ingevoerd, met een imposante service interval van 16 (!) jaar:

Daarnaast hebben ze een apart ontwerp teruggebracht de “Cloche”. Bijzonder ontwerp, maar het doet mij niets:

7 likes

Ik houd het maar bij de Santos.

:slightly_smiling_face::+1:

16 likes

Nou… om heel eerlijk te zijn … :flushed:

Vind ik het helemaal niks. Dit is gewoon produktie draaien met snel en goedkoop te produceren modelletjes
De Santos vind ik wel heel mooi van Cartier!

2 likes

Hmm nee geen fan van de nieuwe horloges die ze hebben uitgebracht helaas.

1 like

Ik ook! Omdat ik onvoorzichtig ben en altijd krassen kreeg op de gepolijste bezel heb ik tegenwoordig de Santos met de zwarte keramische bezel.

22 likes

Ik had hem al langs zien komen, top!!!

2 likes

Santos blijft ook heel gaaf inderdaad!

1 like

De lunette is niet van keramisch materiaal maar ADLC gecoat staal.

Hieronder de Engelse uitleg:
Cartier’s ADLC is an Amorphous Diamond-Like Carbon coating. And as the name suggests, represents an ultra-hard, scratch-proof surface much like that of a diamond, and of course, it is black because of the carbon.

Maar inderdaad lang niet zo gevoelig voor krassen dan de gepolijste stalen of gouden lunette.

3 likes

Vind de Tank wel leuk, zeker met nieuwe technische ontwikkeling. Bovendien een klassiek design, ken nog de Must Tank met Vermeil-kast uit 70’s en 80’s met bordeauxrode- en zwarte wijzerplaat en gebogen glas.

2 likes

9 likes

Echt wat voor @CoronetTime.
Heb je hem nog ?

7 likes

Blijft mooi!!

1 like