Prachtig! Maar wat mij bij deze ook weer opvalt is de verkleuring van de plaat. Alsof het uurwerk een pakje per dag paft.
Dat is wel een ding bij deze modellen, voor mij althans.
Prachtig! Maar wat mij bij deze ook weer opvalt is de verkleuring van de plaat. Alsof het uurwerk een pakje per dag paft.
Dat is wel een ding bij deze modellen, voor mij althans.
Ik vind het een mooie teint, maar snap wat je bedoeld. Zolang het egaal is vind ik het niet storend, wel als er vlekken zijn
Ja eens. En bij jou voorbeeld is een pakje per dag ook wel overdreven. Maar die zijn er wel.
Vind het ergens ook gek van mezelf, bij andere horloges vind ik patina prima, of zelfs mooi. Maar bij een Santos dus minder, vooral als ze zo clean zijn als die van jou en Han.
Blijft een knaller Ik hoop ooit een goed exemplaar te kunnen vinden, tot die tijd ben ik tevreden met mijn 2823
Gaaf! Welke ref is dit?
2319
Oude foto maar wilde toch even delen omdat je deze niet zo vaak ziet. Ik was wel bang voor krassen aan de bezel maar ach dat is niet te voorkomen bij dit. De eerste was wel even slikken maar nu lig ik er niet meer wakker van. En ja dat zijn vinger afdrukken…
WSSA0013 of WSSA0030
Ik ben het verschil tussen die twee vergeten
Voor dit model is het referentie nummer inderdaad WSSA0030 geworden, voor zover ik weet was het een paar jaar geleden WSSA0013 maar Cartier heeft het nummer geupdate (weet niet waarom). Hier een uitgebreide review die vandaag is uitgekomen: https://www.youtube.com/watch?v=_tHMgCIGXFo
Zit een andere lederen band bij met gaatjes tegenwoordig en de bijbehorende clasp is wat anders.
Ah dat is waar inderdaad, dat verklaart het thanks!
Wow
Is de Defy solid gold?
Ja, zelfs de wijzerplaat is van goud. Zo zie je ze maar zelden.
Prachtig