Yeah. Nu heb ik ook zin in nieuwe bandjes!
Heel mooi, Gefeliciteerd.
Ik heb de large ook heel even gehad. Maar oogt idd beetje te groot zelfs op mijn 18.5 cm pols…
Soms spijt dat ik hem te snel weer heb weggedaan.
Ps: wellicht de medium een keer proberen
Haha! Ik vond de maat van de jouwe perfect hoor!
Ik vind alleen ook dat niemand de Watchmaker’s Four door mag snijden, zelfs Cartier niet, dus voor mij was de keuze toen duidelijk.
Ja behoorlijk Frans schoonheidsfoutje…
Heel mooi
Ja je hebt een prachtexemplaar!
En toch; het is geen duiker ofzo hé, dus wat mij betreft mag het allemaal prima wat subtieler. Cartier is typisch zo’n merk waar dat bij kan in mijn beleving.
Ik ben in ieder geval blij dat Han deze uit de Orient heeft weten te halen
Die foto van @Tulipan vertekend ontzettend. Ding is nog kleiner dan die 35mm van @Erik11 als ik me niet vergis.
En het is een pilot watch he, hoeft ook niet ieniemienie te zijn
Nu Han die doorgesneden IIII heef genoemd kan ik het niet meer niet zien
Kappen nou!
Nou…voila, dat had ik dus ook. Blasphemy is het.
Mooi om te zien dat je er blij mee bent!
Zou nubuck hier lekker op staan?
Een lekkere donker grijze nubuck inderdaad!
Kan geen goeie voorbeelden vinden, maar zoiets, haha is geen nubuck en is ook rose goud, maar you get the point
Of deze, nog zo’n slecht voorbeeld
Die onderste is vet zeg, horloge en combo!
Tijdens de release van de nieuwe Cartiers dit jaar was ik onder de indruk van de drie nieuwe kleuren voor de tank. Inmiddels alleen grijs te koop met premium. Weet iemand of dat nog gaat veranderen of was het een eenmalige productierun van Cartier?
Serieus bijzonder die premium, zeker omdat er bij sommige dealers staat dat het een limited edition is. Bij S&C Den Bosch zeiden ze dat ze gewoon weer nieuwe exemplaren zouden krijgen in een later stadium.
Een vraagje:
Ik heb een geelgouden Cartier gehad voor maar liefst 7 weken. Hierna ging deze de deur weer uit omdat ik niet tegen de witte plaat kon in combinatie met de goudkleur van de kast.
Hebben jullie hier met staal minder last van?
Ik zit al maanden te dubben over een stalen Tank(Solo, Must, SolarBeat) maar durf de trekker niet over te halen omdat ik bang ben dat de ‘witheid’(is dit politiek correct?) van de plaat mij opnieuw tegen gaat staan…
Bij een stalen kast valt de witte/zilveren plaat misschien minder op omdat er minder contrast is… maar voor mij is een witte plaat met de zwarte Romeinse cijfers toch wel de ultieme Cartier. En de Tank Louis in goud is toch wel een grail hoor!
Jij had een veel te kleine gekocht toch?