Als je maar genoeg aan plugging doet wordt zelfs een horloge dat velen maar een juweeltje vonden een echt horloge lol.
Maar ik heb de indruk dat Goldberger een stapje voor was.
Als je maar genoeg aan plugging doet wordt zelfs een horloge dat velen maar een juweeltje vonden een echt horloge lol.
Maar ik heb de indruk dat Goldberger een stapje voor was.
Ik werd “wakker” geschud door Erik11, die toevallig ook zojuist een plaatje postte
Goldberger
Daar noem je er eentje. Hoe vaak ik dat welbekende YT filmpje met het kaasmes wel niet heb bekeken.
Zo, nog een Cartier erbij hier.
Aanstichter @Tulipan met de galbee xl en de foto’s van @Erik11
Genieten. Zo comfy
Haha het gaat hard zo op deze manier!
Prachtig! Van harte!
Volgens mij kan je ze nu weer rechtstreeks kopen op de cartier website
Zijn niet meer te koop bij Cartier of de AD’s. Er zijn er nog een stelletje in omloop in het grijze circuit, niet veel wereldwijd gezien, maar daar worden absurde prijzen voor gevraagd.
Nou heb ik geleerd dat er een Santos Galbee bestaat met guilloche, zonder datum…in PLATINA!?
Hij is uit 2004, maar ik kan nergens de referentie vinden en dat maakt mij boos.
Heeft iemand hier het antwoord? Dank!
Zo, nog een Cartier erbij hier
Gefeliciteerd!
Heeft iemand hier het antwoord? Dank!
Is dat niet die ene piece Unique? Op instagram heeft iemand dat horloge. Heb je hem daar al gevonden? Anders moet ik even heel diep graven wat zijn profiel is.
Is dat niet die ene piece Unique?
Ik hoop van niet. En yes, op Instagram gevonden, maar nog geen reactie.
Blijft toch de beste maat Geniet nog regelmatig van hetzelfde horloge!
Fraaie Cartier. Ik begin ook weer zin te krijgen in een Cartier😅 Santos maar ook een drive de Cartier kan ik waarderen.
Succes met de hunt!
Timebyraf op insta had dit volgens mij als piece unique aangemerkt dus je zou hem ook een bericht kunnen sturen. Hij kent maar twee van deze horloges zonder datum.
Die ene op je foto en zijn eigen TT inversee. Horloge loopt tegen de klok in en de wijzerplaat is ook gespiegeld
Die zou ik ook wel lusten!
Dit is de 35mm of niet ? Gisteren deze gepast en was ook helemaal verrast door het model en maat
Ik sta ook te popelen om hem eens te testen. Alle fimpjes en reviews ken ik nu wel, tijd voor de eigen ervaring.
Heb ik ook en echt een mooie maat, de large vond ik te groot in deze kleurstelling……
Pfff keuzes keuzes
Pin limiet verhogen en meteen meenemen!
Pff, die Cartier Santos medium is echt prachtig. Zou ik ook graag eens passen. Mocht een van de eigenaren op afzienbare afstand van Breda wonen en zin hebben in een mini-meeting, stuur me dan gerust een pb .
Tank Solo XL
Hoe bevalt ie tot nog toe? Ik ben me ook aan het oriënteren en qua maatvoering trekt deze mij ook het meest, op papier althans.