Cartier only (Deel 1)

Ik zit met deze in mijn kop maar vandaag bij de AD hadden ze hem helaas niet (geen enkele drive).

We de dumont large en de tank xl gepast maar die pakte me niet.

Santos medium wellicht toch the way to go’

9 likes

Bij mij pas sinds een paar jaar, in de jaren tachtig keek ik als kleine jongen nog naar replica Breitling Chronomats :joy:

1 like

Gefeliciteerd. En inderdaad terecht. Heb heel wat geflipperd afgelopen jaar en als impuls de Santos gekocht enkele weken teurg. Fanastisch horloge en zie ik niet snel vertrekken.

2 likes

Dank!

Dat is ook mijn eerste indruk :smiley:. Zou heel goed een blijver kunnen zijn, ondanks dat flipperen ook mij niet vreemd is.

Heb je evt foto’s van de Tank XL ? Ben wel benieuwd en was zelf zeer verrast over de Dumont in positieve zin :sweat_smile:

De santos medium is wat mij betreft de beste keuze van de huidige santos lijn. Maar ik kom van de 2960 dus ik vind de medium vrij groot

20 likes

Beroerde kwaliteit onder het felle licht maar je krijgt een idee. Ook de nieuwe speedmaster geprobeerd. Is voor me gereserveerd maar ik twijfel nog.

10 likes

Die XL is echt mooi alleen niet op staal, ik denk leder geweldig :ok_hand:t2:

De nieuwe Speedmaster vind ik echt schitterend en heb ik te snel weggedaan :nerd_face:

De staal/ rosegoid Dumont zou mijn keuze zijn. Voor nu happy met de nieuwe Le Must XL

16 likes

Prachtig Arthur :heart_eyes:

1 like

Je hent de handen nu weer vrij Luuk dus ff langs SC Den Bosch :joy::joy::joy:

1 like

Haha echt vrij niet want heb al weer iets anders gescoord (of terug) maar deze eens in het echt bekijken kan geen kwaad :rofl:

1 like

Wat is het geworden ……

1 like

Kan ik niet plaatsen hier in het Cartier gedeelte maar hij hoort in het groene gedeelte :grinning::wink:

1 like

Aha pbtje kan altijd

1 like

In het vol goud is z’n aanwezigheid ook even wat meer aanwezig :star_struck:

Deze toont stuk kleiner dan met de stalen band. Mijn polsen zijn 17.2cm Dat kan uiteraard meespelen. Maat voor jou dikke prima!

1 like

Heb idd pols van 20cm en plat dus kan behoorlijk uit de voeten met grotere dressy horloges tot 43mm

Had niet het geduld om door te sparen voor de Dumont Handopwinder
Die vind ik toch stiekem wel chiquer

Goede morgen

13 likes

Ik vond de tank wel meer kwaliteit uitstralen. Ik vond zelf de dumont een beetje ielig aanvoelen.

Voor mij is het toch de santos medium of wellicht de drive de Cartier moonphase maar die heb ik nog nergens kunnen passen helaas.

1 like