Vind het toch wel meer een herenmodel, maar met de velen “oversized” horloges krijg je snel het idee dat kleinere horloges voor dames zijn. By the way hij staat top maar ik ben natuurlijk totaal niet bevooroordeeld
Ik vind de Solo veel meer masculine dan de Must. De Must heeft meer vrouwelijke vormen.
Solo en Must zijn toch zo goed als hetzelfde met als uiterlijk verschil de vouwsluiting vs gesp en ronde kroonsteen vs puntige kroonsteen ( heb wel even wat huiswerk gedaan voor aanschaf )
Oh zo
Voor je vriendin natuurlijk, hoef je je voorlopig geen zorgen te maken over je volgende dure aankopen
En niet te vergeten verschillend gevormde brancards. Bij de must zijn ze wat afgerond, bij de solo platter en scherper. Heeft tot gevolg dat er wel degelijk een verschil is in afmetingen: 34,8 mm x 27,4mm voor de solo en 33,7mm x 25,5mm voor de must.
De Solo een fractie groter scherp opgemerkt. De lugs voor zover je van lugs kunt spreken vind ik prachtig.
Overigens is mij ook opgevallen dat dit quartz caliber een interval heeft van vijf seconden van verzet van de minutenwijzer. Onzinnige details maar leuk.
Gekocht?
Vandaag bij toeva de SolarBeat geprobeerd. Ik kon bijna niet geloven dat dit hem was omdat je helemaal niks ziet dat er op wijst dat de numerals “zonnepanelen” zijn!
Coole techniek, maar het model is niks voor mij.
Is dit de small?
Ik wil de large hebben…
Het is de Large Ze hadden namelijk ook de Small en die was pas echt klein
Ik vind deze al klein bij jou.
Kon je hem niet meteen meenemen?
Ja hij was ook veel te klein voor me en daarnaast was het gewoon niet mijn style en smaak. Dus geen interesse gehad om te kopen.
Is dit de milieu vriendelijke versie met de band gemaakt van appelschillen?
In-
Gefeliciteerd, staat je top! Ik ben ook steeds meer liefde aan het kweken voor een Santos… Wat is jouw polsmaat ongeveer?
Van harte Ed