Cartier only (Deel 2)

Ik sluit aan met een zomers bandje

22 likes

Mooie :star_struck:

1 like

Nice! :sunny::sunglasses:

1 like

Cartier Cougar uit 1996 met een diamant op de crown ipv blauwe saffier.

11 likes

Ahhhhhh… Dat had ik gemist omdat ik op reizende voet was. :slight_smile:

Welkom. Tikje aan de late kant, maar toch.

1 like

Dank je! Echt een heerlijk horloge. De standaard boterkoek bezel weerhield me van de aankoop, maar toen ik deze zag was ik om.

Er is trouwens vrij veel op de schop gegaan…

Vorige week vroeg ik op tips voor een nieuwe strap voor de Tank must van mijn vriendin. Dit leek lastig vanwege de maat, 17/16mm. In gesprek met watchworkshaarlem kreeg ik de tip om gewoon een 18/16mm te proberen, dus besteld, en dat staat hem goed!

Onder de indruk van de kwaliteit van de straps van wwh.

9 likes

13 likes

Mooi zo in het avondzonnetje :heart_eyes:

20 likes

14 likes

17 likes

11 likes

Was vandaag bij mijn bevriende juwelier en zag dit mooie Cartier horloge. Ben ik nog niet veel tegen gekomen in de markt. Ben niet een echte Cartier fan maar deze vindt ik wel iets hebben.

3 likes

Ah de Tank Americaine Chrono. Aardig klokje idd.

1 like

Zo daar heeft iemand veel plezier van gehad

1 like

Redelijk afgekloven inderdaad maar toch benieuwd; wat was de vraagprijs?

Was niet te koop, lag daar voor een beurtje. Is een erfstuk van iemand. Wil het alleen laten zien. Waarschijnlijk een intensief leven achter de rug. Mag gezien worden toch ?

1 like

Dat mag absoluut gezien worden!
Maar een beschadiging aan het glas zou ik toch direct op laten lossen om erger te voorkomen.

1 like

Zou ik ook doen en waarschijnlijk ook schoonmaken en een beetje poetsen.

1 like

Ik mag een keuze maken! Ik heb de Cartier Santos Dumont black lacquer (wssa0046) in huis, maar bandje zit op laatste gaatje :wink: Daarnaast ook de medium Santos met groene wijzerplaat (wssa0061) gezien en gepast…. Ook heel mooi. Ik mag nog ruilen; wat zouden jullie doen?

6 likes