Cartier only (Deel 2)

Dit is van Molequin. Ik meen de nubuck Riviere. Topspul!

1 like

Merci!

1 like

26 likes

Zo, dat is ook lekker fris!

1 like

Voordat ik een nieuw topic start, wilde ik toch hier eens informeren bij alle Cartier-eigenaren. Waar raden jullie aan om een nieuwe Cartier Tank Must Large te kopen, online of via een AD (bijv. Schaap en Citroen)? Mocht het antwoord AD zijn, is het gebruikelijk korting te vragen/krijgen bij aanschaf van zulke horloges?

1 like

Korting vragen kan altijd. Heb je een aankoopgeschiedenis bij een AD in Nederland? Dat kan helpen. Ik heb mijn Santos Medium opgehaald met 2k korting bij de AD waar ik een aankoopgeschiedenis heb.

13 likes

Nee, totaal niet. Dit zou mijn eerste horloge van meer dan €1.000 worden.

Verwacht dan niet al te veel korting. Maar nee heb je en ja kan je krijgen :wink:

1 like

Deze is geweldig! Welke ref is dit

1 like

Dankjewel! De 2961.

1 like

grijs zie ik ze ook vaak voorbijkomen onder de list prijs

Dat lijkt me sterk. Deze is uit de 80’s.

1 like

o hehe bedoelde de nieuwe Cartier modellen over het algemeen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Verschillende maten en kleuren passen bij een AD vind ik wel heel handig. Ik heb op mijn Cartier bij de AD afgelopen week 5.7% korting gekregen. En op dit specifieke mode krijg je ook op de grijze markt niet meer dan 10%.

1 like

Misschien kan je in plaats van korting een extra lederen bandje of een stalen vouwsluiting met band erbij krijgen. Dat kost je ook honderden euro’s als je die los gaat kopen.

2 likes

Check chrono24 voor een beeld van actuele marktprijzen. Dan weet je je positie. Ik kan me voorstellen datr je misschien graag bij een AD koopt. Maar dan weet je ook wat de meerprijs is van dat gevoel :wink:

(hoeveel ik geen cartier heb heb ik zowel horloges bij een AD als grijs gekocht)

2 likes

21 likes

Mooi hoor, wat is het voor band (merk) en weet je waar je 'm kunt krijgen?

Zeker. Band is van Watchgecko. Ik heb hem destijds hier op het forum overgenomen voor een paar tientjes. Is exact wat je ervan verwacht. Wel op letten dat je de juiste maat komt. Kan bij Cartier modellen nog wel eens een mm verschillen. Op de Must Large hoort in ieder geval de 19mm

Hier te koop: Classic Style Stainless Steel Milanese Mesh Watch Strap - Polished | WatchGecko

1 like

Super! Merci

1 like