Dat lijkt me sterk. Deze is uit de 80’s.
o hehe bedoelde de nieuwe Cartier modellen over het algemeen ![]()
Verschillende maten en kleuren passen bij een AD vind ik wel heel handig. Ik heb op mijn Cartier bij de AD afgelopen week 5.7% korting gekregen. En op dit specifieke mode krijg je ook op de grijze markt niet meer dan 10%.
Misschien kan je in plaats van korting een extra lederen bandje of een stalen vouwsluiting met band erbij krijgen. Dat kost je ook honderden euro’s als je die los gaat kopen.
Check chrono24 voor een beeld van actuele marktprijzen. Dan weet je je positie. Ik kan me voorstellen datr je misschien graag bij een AD koopt. Maar dan weet je ook wat de meerprijs is van dat gevoel ![]()
(hoeveel ik geen cartier heb heb ik zowel horloges bij een AD als grijs gekocht)
Mooi hoor, wat is het voor band (merk) en weet je waar je 'm kunt krijgen?
Zeker. Band is van Watchgecko. Ik heb hem destijds hier op het forum overgenomen voor een paar tientjes. Is exact wat je ervan verwacht. Wel op letten dat je de juiste maat komt. Kan bij Cartier modellen nog wel eens een mm verschillen. Op de Must Large hoort in ieder geval de 19mm
Hier te koop: Classic Style Stainless Steel Milanese Mesh Watch Strap - Polished | WatchGecko
Super! Merci
Staat je goed! Mooi exemplaar. Ziet er strak uit👌
Heel erg leuk horloge ![]()
Draagcomfort tegenover een 5digit datejust?
Als een veertje. Iets beperkter qua verstellingspunten, maar voor mijn pols uitstekend.
Count me in! Heel zeldzaam.
Zo hee, heel tof! Apart hoe de wijzerplaat zit op het uurwerk. En dat glas alleen al is een kunstwerk opzich.
Is op de 2e ( laatste foto) een nieuwe wijzerplaat gemonteerd? Deze heeft namelijk geen Cartier in het streepje van de 7 staan. De oude met Paris heeft dit wel.
Blijft een uitermate interessante en leuk horloge