Cartier only (Deel 2)

Zeker :ok_hand:

Het moet wel kunnen :thinking:

1 like

18 likes

Hier een link van een YouTube upload hier krijg ik het niet voor elkaar
https://youtube.com/shorts/4lBHOre06zs?is=LCkWBMpZ_BEDNJWy

1 like

:star_struck:

31 likes

Goed genoeg hoor :ok_hand: Mooi!

1 like

Hoi allemaal, door intensief dragen lijkt het bandje aan vervanging toe te zijn. Ik heb er het liefst weer een bandje van Cartier op. Mij lijkt het makkelijkst om ff langs de AD of de boutique te gaan maar misschien zijn er betere opties. En qua service, wat is daar de interval voor? Pas als hij stopt met lopen of moet dat eerder?

9 likes

Dealer is het makkelijkst, maar ook het duurst. Delugs heeft ook een mooie collectie met bandjes, inclusief de dunne aanzet die je wilt bij een Tank.

De batterij zou ik persoonlijk pas vervangen zodra hij leeg is.

1 like

“Betere” is een persoonlijke mening, de aftersales Cartier horlogemakers kunnen en mogen ook banden bestellen en monteren. Geen hoogpolig tapijt maar vakmanschap en snelle service. Stuur maar een PB bij vragen, kan dan exact doorgeven welke band mogelijk is en wat die kost, origineel van Cartier uiteraard. Heb wel het kastnummer nodig en de lengte van de huidige banddelen met de informatie welke sluiting er nu aan zit.

Inderdaad pas als hij stopt of achterloopt.

3 likes

Dank voor je reactie, pb is onderweg :email:

Dag Andre, ik heb ook interesse in een originele band van Cartier. Zou ik jou ook mogen PB’en?

Zeker, geen probleem.

2 likes

12 likes

Wellicht leuk voor de Cartier liefhebber, dus vandaar even hier.

Eind van deze middag nog bij Rataplan in Alkmaar:

7 likes

Ter aanvulling, ik heb hem laten liggen…dus met een beetje mazzel is ie er nog na het weekend.

1 like

Tof! Helaas is Alkmaar te ver rijden om eventueel gaan kijken of hij er nog ligt. :man_shrugging:

Enorm gek op dit ding!

21 likes

:white_heart: :ok_hand:

26 likes

Vet! :white_heart:

1 like

15 likes

Is dit een GG of RG Large Solo?