Cartier only (Deel 2)

Ook waar, maar als je zo’n louis dan weer naast een 18k Santos Dumont zet weet ik het zo net niet…

Poah wat een beuker is dit.

26 likes

Die vind ik ook erg mooi.

1 like

Heeft iemand hier de nieuwe volledig titanium Cartier Santos al eens om de pols gehad?

Ik ben erg benieuwd hoe hij in het echt overkomt. Op foto’s oogt de matte titanium afwerking erg fraai en een stuk subtieler dan de stalen uitvoering. Daarnaast lijkt het lagere gewicht perfect bij het ontwerp van de Santos te passen.

Benieuwd naar jullie ervaringen!

1 like

Is de geelgoud je favoriet of de rosegouden versie?

1 like

Geelgoud. :yellow_heart: Niet dat rosé goud minder is hoor, gewoon een kwestie van persoonlijke voorkeur en smaak.

1 like

26 likes

Wat voegt die godron band een hoop leuks toe. Echt heel vet dit. :ok_hand:

1 like

15 likes

20 likes

Mooie foto… :ok_hand:

1 like

Ik heb er een gekocht. Volgens mij is het precies als je zegt, door het matte oppervlak is het subtieler en sportiever dan de „shiny” versies, en dankzij het titanium is het ultralicht en supercomfortabel. Voor mij persoonlijk is dit zonder twijfel de beste versie van de Santos, maar dat is natuurlijk altijd een kwestie van smaak.
Het ontbreken van microadjust en tool-less aanpassing van het bracelet zijn voor mij de grootste nadelen. Ik heb voor de zomer een textielband gekocht, zodat ik de band altijd optimaal kan aanpassen als het bijvoorbeeld heel warm is. Maar de Santos Titan wordt standaard ook geleverd met een mat leren bandje.

Blijft genieten zelfs tot de zon onder gaat! :smiling_face:

19 likes

14 likes

Altijd genieten deze:

17 likes

Welke de onderste of bovenste…??

1 like

18 likes

Prachtig :ok_hand:t2:

1 like

Kommop mensen, post eens wat meer van dit toffe merk.

13 likes

Okaaay, let’s go!

16 likes

Vandaag gaan we zomers😎

11 likes