Cartier only (Deel 2)

27 likes

Prijzen gaan omhoog, wist de sales rep mij te vertellen.

Alweer prijzen omhoog? Ze durven tegenwoordig 8.2 voor een Santos M te vragen :face_with_monocle:

10 likes

Op vakantie mag hij altijd mee….:smiling_face:

15 likes

Toch wel cool zo’n zwarte Santos

1 like

Om vervolgens voor de juiste prijs te onderhandelen…:thinking:

Kan je bij de Cartier winkel korting onderhandelen? Bij schaap wel ja. Of gewoon samen met iets anders leuks :wink:

Idd, bij interesse wordt al aangegeven dat prijs bespreekbaar is, schijnt dat tank must niet goed loopt, daardoor ook geen prijsverhoging doorgevoerd de laatste keer.

Ik heb de extreem krasgevoelige bezel van mijn Santos een jaar lang ze goed als krasvrij kunnen houden en nu is het toch fout gegaan. Ik kan hier zo slecht tegen, voor mij zijn krasjes geen herinneringen en voegen ze geen karakter toe. Ik vind ze slechts storend.

Ik denk dat ik maar eens met Cape Cod-doekjes aan de slag ga.

15 likes

Ben benieuwd!
Hier de tactiek van “omarmen” toegepast maar zeer benieuwd :smile:

Dat gaat hier niet helpen vrees ik.

Lijkt me ook te diep. Zowieso mooi de brushed zones afplakken.

Dat ziet er idd redelijk diep uit. Wat is er gebeurd?

Ik denk De grootste vijand van horloge liefhebbers , een muur …

Ik weet het niet, ik denk een muur geraakt, idd.

Ow niet eens bewust van te het gebeurde. Maja links om of rechts om in beide gevallen zuur. Goud is natuurlijk zachter dan staal, misschien dat je het daarom niet echt door had.

Ook staal is niet bestand tegen een heet gebakken mengel van klei en zand. Naast deurkrukken toch wel de nummer 1 nemesis.

Zo compact dat je er nooit iets mee raakt.

21 likes

Ik merk dat ik de laatste tijd weer meer in cartier only browse in de hoop dit soort tankjes te zien. Heerlijk model! Beetje spijt dat ik die van mij verkocht heb.

7 likes

Aangezien goud ook voor Cape Cod een zacht materiaal is, zal het hopelijk iets kunnen verbeteren. Anders overweeg ik een lichte polijst bij S&C.

2 likes