Mijn beste,
Een magnifieke “binnenkomer”!!
Gefeliciteerd dan ook met deze fraaie Cartier!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.![]()
Orologio Signaturis Temporis ![]()
Mijn beste,
Een magnifieke “binnenkomer”!!
Gefeliciteerd dan ook met deze fraaie Cartier!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.![]()
Orologio Signaturis Temporis ![]()
Heel mooi. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Toch weer een Santos in de set ![]()
Dank heren!
Ja ik heb veel verkocht begin dit jaar oa de medium, maar deze miste ik toch bij momenten wel eens. En de grote Lange aankoop waarvoor al die verkopen moesten dienen bleek toch nog een te hoge mentale drempel.
De Galbee XL is een tof model. Minder perfect dan de Medium (minpuntjes zijn bv dat de endlink wat minder mooi overgaat in de volgende schakel, de wijzers zijn dunner, de date op 4u30, de frictiesluiting zonder knop…), maar hij heeft een soort youngtimer charme hierdoor. Te perfect is ook niet goed dus, want ik denk dat ik deze wel leuker vind ![]()
Vind ik ook maarrrrr
Ook te volgen. Van harte!
Geen idee hoe het zo gekomen is, maar ik ben opeens verliefd op een Santos op leer… Tuurlijk weet ik dat ik moet gaan passen, maar hoe valt die Santos 100 Medium nou eigenlijk? Gevalletje datejust 36mm (te klein) of valt het mee?
De Santos 100 staat altijd wel vrij groot. Aanzienlijk dikker dan de huidige Santos, een beetje alsof je een vierkant blok op je pols hebt.
De mooiste variant heb ik ergens eerder dit jaar wel eens omgehad, wat een joekel was dat ![]()
Welke referentie is dit?
De WSSA0022.
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet iemand hier toevallig een goede Tank tijdlijn specifiek van de Tank Solo?
Ik vind en lees veel over de verschillen tussen de Tanks onderling maar heb moeite de kleinere verschillen te vinden.
Plaatje voor de sfeer van tijdens het passen.
Ja, ik moet toch denk ik echt een keer een Santos gaan halen voor de collectie… Wel een medium dan, met die mooie bruine leren strap erbij. Wellicht komt die nog een keer langs op HF, want full price voor Cartier gaat mij een beetje te ver ![]()
Die ja ![]()