Cartier only (Deel 2)

staat er mooi op :ok_hand:

1 like

Proficiat! Toffe combi!

1 like

perfecte match !

1 like

Heerlijke plaat…

27 likes

20 likes

14 likes

Nog altijd zeer content met mijn keuze voor deze ipv een tank

30 likes

NA :slight_smile:

40 likes

Wow. Is ie lichtjes paars, of is dat de foto?
Indien ja, staat m prachtig :heart_eyes_cat:

1 like

Het is een burgundy lak dial, een beetje in de bordeux rood hoek! Handwindertje dus helemaal happy

2 likes

Mijn beste,

Een chique aanwinst!!

Gefeliciteerd!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Heel mooi. Ik heb er ook zo een gehad. Blijft iedere keer weer interessant om naar te kijken die wijzerplaat.

1 like

Welke polsmaat heb je? Ben er inmiddels wel overuit dat ik ook een Dumont wil. Twijfel alleen tussen large en XL. Toch maar eens passen bij Schaap.

1 like

Ik snap niet dat deze niet populairder is. Ik vind hem stoerder, origineler en interessanter dan de Tank. Hij is ook aanzienlijk groter/meer aanwezig. Door dit alles voelt de bouwkwaliteit ook iets beter naar mijn mening

2 likes

Zeker gaan passen. De XL heeft een ultra thin uurwerk van Piaget (430P) erin zitten en is daardoor ook anderhalf keer zo duur als de Large. Ik vond de XL op mijn kleine polsje nog best goed passen en denk zelfs dat ik hem prefereer over de large.

Dat zijprofiel :drooling_face:

11 likes

Ja, mijn ervaring met dunne horloges is tot op heden ook dat kleinere maten dan ook echt wegvallen op de pols. Dat valt met een squared case dan op zich nog mee denk ik, maar toch.

1 like

Als ik m’n Tortue niet had, dan was deze er zonder twijfel gekomen. Zijn grijs ook best interessant te krijgen

Ja Chrono24 staat redelijk vol met exemplaren nog vol in de garantie.

1 like

25 likes

24 likes