Cartier only (Deel 2)

Dit bandje kan hij goed hebben!

1 like

Je was me net voor helaas haha.

Gefeliciteerd! Staat goed

1 like

Potver, deze houdt nu ook n stukje hersencapiteit in beslag.

19 likes

Zijn er hier ervaringen met Molequin bandjes en een Dumont (Large)? Op de Insta van deze club staan wel een paar mooie voorbeelden. Maar is het veilig om bij de 17.8mm lugs een nieuwe 18mm band aan te schaffen?

Dit staat heel hoog op de verlang lijst.

Ik zie deze wel erg zitten!

Prijs is ook normaal, alleen duurt het nog even voordat hij er is.

21 likes

Die grijze is mooi zeg :star_struck:.

1 like

Ja hij is cool he. Return of the Ghost!

Maar nu met logo :wink:

16 likes

Cartier is echt goed bezig.

1 like

Hier zou ik ook zomaar weer in kunnen trappen :star_struck:

Jammer dat ik die bracelet nooit lekker krijg.

10 likes

Hier word ik ook wel blij van!

1 like

Ik hing net aan de lijn met de boutique in Amsterdam. Niks is nog binnen :face_with_peeking_eye:

Ja dit is wel een fraaie :ok_hand:

Mooi. Wel lastigafleesbaar

1 like

Molequin nieuws!

5 likes

Nog een mooi filmpje van de Ghost

1 like

Nog een aantal mooie beelden van de 5 speciaalste releases:

2 likes

Prachtig. Voor mij is de Santos Dumont de mooiste. Die plaat en band zijn echt geweldig. De Tortue vind ik ook erg mooi, behalve de (rode) kroon. Gek genoeg vond ik de Santos met ghost dial op foto’s heel mooi, maar op basis van de video’s doet het me toch minder.

2 likes

Zonder twijfel. Voor mij misschien wel het mooiste horloge van heel W&W26. Die band is geniaal.

Ghost dial Santos gaat heel snel vervelen, denk ik. De Roadster was ik heel enthousiast over, maar dat neemt af. Die 4 ‘rivets’ op de bezel staan me erg tegen. De moderne Tank Normale heb ik altijd matig gevonden voor het geld en de Tortue komt niet uit de buurt bij de CPCP-variant.

Ik snap je kritiek op de rode kroon. Leuke gimmick om een platina horloge aan te herkennen (zoals de Patek diamond), maar bij sommige designs werkt het gewoon niet. Heb ik bij andere Cartiers ook al gezien. Ik ben blij dat mijn Tortue nog een blauwe saffier heeft die qua kleur aansluit bij de wijzers.

3 likes

Volgens mij zijn we het volledig eens :grin:.

1 like