Zekers! Uit interesse wat is de referentie van jouw Tank?
Het is de 3167 tank solo large rose goud.
Mijn vrouw haar Panthere. Gefotografeerd toen de zon nog scheen. De zwarte vlekjes zijn het gevolg van het foutje tijdens het ontwikkelen van de analoge film.
Lekker op die band Rory
Bandje is zeker 50 jaar oud. Het geheel draagt echt als een armband en weegt haast niks.
Op deze foto mis ik net dat poppen van de prachtige blauwe wijzers. Schiet ff nog een plaatje voor ons liefhebbers
Zat toevallig net jouw advertentie te bekijken, mooi horloge en puike full set
Blijft 1 van de meest comfortabele horloges die ik ooit gehad heb. Gek dat die van jou nog niet verkocht is! Een teken dat je hem gewoon moet houden dus
Slecht licht op de kantoor! Uit het archief dan maar:
Ik zit er serieus aan te denken ja. Soms is een poosje niet dragen erg verhelderend!
Nieuw hier in de Cartier only! Mijn favo horloge. Deze zomer in Parijs mogen ophalen. Prachtig kunstwerk
[quote=“MrMojo, post:509, topic:452297”
Uit het archief dan maar:
[/quote]
Zo heurt ie. Lekker hoor!!

Die heb ik nog niet eerder daadwerkelijk buiten winkel en mediaplaatjes gezien, heel erg tof!
Knap stukje techniek
Ah joh heb je hem te koop
Zonde om weg te doen, draag hem zelf ook niet veel, maar is een van de comfortabelste en meest verrassende horloges in de roulatie. Net een chameleon, stoer wanneer je wil en netjes als het moet.
Ik heb hem eerder vanavond uit de verkoop gehaald. Echt veel reacties gehad, maar nu eigenlijk weer blij met de Santos in het setje Rare hobby.