Damn!!! Die is nice, zeg…
Prachtig! Ik heb vandaag de groene gepast! Ik dacht dat ik de large te groot zou vinden maar ik vond hem fantastisch! En wat een kwaliteit ook qua band enzo. Prachtig!
excuus voor het vreselijke licht bij de AD😅Is helaas niet van mij ik heb hem zolang hij te koop is… ik dacht ook dat ik enkel een medium zou kunnen hebben maar de L zit en oogt perfect
Edit: lijkt wel een blauwe plaat
Ahh kijk! Ben je niet bang dat je hem niet meer af wil doen? Hij draagt wel heel fijn he! Zo op de foto lijkt hij vrij fors maar toen ik hem paste naast een medium, droeg de large toch fijner. Kon wel eens op mijn verlanglijstje komen.
Ik zou hem maar al te graag zelf overnemen maar heb andere prioriteiten die voor gaan op het moment ( Diepe zucht)
Ga deze steeds mooier vinden.
Deze heb ik nog niet eerder gezien zeg, bijzondere config:
Getoonde horloge is geen Santos Galbee, zoals in de tekst staat, maar een Santos Carree.
Bijzonder is hij zeker, zelf ook nog nooit gezien.
Hetzelfde hier.
Zag zojuist dat de Tank Must weer in prijs gestegen zijn
Ze gaan lekker bij Richemont
Overweeg er al jaren een (of een solo) maar nu worden ze toch wel echt prijzig voor een quartz (large). Voor dat geld heb je tegenwoordig toch ook wel een mooie alternatieven van mechanische aard…
Lastig. Wilde er voor de kerst een aanschaffen maar twijfel nu toch wel.
3800 nu?! 650 meer dan ik in Maart heb betaald
Bizar
Ja… toen waren ze nog voordeliger idd.
Paar weekjes geleden nog 3350 (de must, normale en solar). Dat leek me prima.
Maargoed… small steps make a big difference.
Weet niet of IK dit nu het nog waard vind.
Richemont verhoogd met aardige frequentie tegenwoordig.
Flinke verhoging wel. Het blijft het goedkoopste icoon in de (luxe) horlogewereld, maar tegelijkertijd is 4k voor een stalen quartz wel lastig. Voor die prijs heb je al een GS Springdrive of zeer jonggebruikte Omega.
En dan ook nog een apel-lederen bandje ipv stalen bandje
Begrijpelijk, ik vind het ook vrij extreem. Ik weet wel dat als ik die van mij ooit verkoop dat een nieuwe terugkopen ineens een heel ander verhaal zou worden.
Ze hebben hem ook met stalen bandje, maar die is de 4k al helemaal niet waard