Verschillende maten dus
Ja zit paar cm verschil in😁
De blauwe werkt beter op leder, de witte op staal. Ofwel: goed voor elkaar zo
Ja zo voel ik het ook, de witte op leder doet me erg weinig. Achteraf een perfect setje zo👌
Zo jij hebt hem gaaf op de foto!
Vind hem in t echt te gek (en t belangrijkst natuurlijk) maar tot nu niet vaak tof op de foto.
Zo wel! Hup motortje inruilen joh!
Sjiek hoor
Een Cartier Santos begint steeds meer op me te groeien. Vond het eigenlijk altijd een beetje te veel ‘dressy’ en ‘jaren 80 yuppie’.
Maar na paar keer geprobeerd te hebben, begin ik het steeds meer een mooie ‘allrounder’ te vinden. Een mooie balans tussen ‘chique’ en ‘sportief’. En natuurlijk een iconisch ontwerp.
Mijn voorkeur gaat dan wel uit naar een Galbee of Carré. Ik vind de meer ‘losse’ en vierkante bezel persoonlijk mooier dan de meer in de bracelet doorlopende van de huidige modellen.
Hierbij ik meen een Santos Galbee XL welke ik probeerde bij een RedBar Amsterdam meeting.
Prachtding
De jouwe is nog prachtiger. Jammer dat ze die niet in handwind versie hebben.
Zo ontzettend gaaf!!
jammer dat ze die niet in witgoud hebben, en dat ze precies een conversiefout gemaakt hebben bij de goudprijs.
Zeker! Nog altijd erg blij mee.
Als dat nog eens veranderd kan je me altijd even een berichtje sturen. Wie weet past het me op dat moment. De vorige keer dat je hem in het blauw zette liet ik mij nog vertellen dat hij veel klein voor mij is maar inmiddels boeit me dat minder. Het is tenslotte en Cartier en geen diepzeeduiker.
Pohhh
Ref?