Cartier only (Deel 2)

Dit is precies de reden waarom ik een tank wil, zo cool :heart_eyes::ok_hand:t2:

2 likes

Die groene band erbij :heart_eyes:

1 like

Helemaal mee eens. Ik had er een stuk of 9 liggen en kocht expres niks nieuws maar zat wel elke dag op de Insta van Molequin en Delugs te kijken. Echt alles kan erbij, en dat maakt het leuk. Helemaal omdat de Tank zo goed past bij ook casual outfits

5 likes

zo ontzettend mooi horloge! Maar met mijn 20 cm polsen kom ik er niet mee weg :smiling_face_with_tear:

1 like

Tank Solo XL/Jumbo ook niet? Of een grote Tank Americaine in staal? De eerste is alleen pre owned te vinden maar is zeker voor een redelijke prijs te kopen lijkt mij.

Ik vind de xl variant niet mooi in verhouding, te groot voor het type horloge is mijn mening. Americaine ken ik niet zal er eens even naar gaan kijken👍

1 like

Staal/Geel goud en volledig geel goud zijn wel beschikbaar. Maakt Cartier horloges in rosé?

Zeker het bekijken waard! Een tikje groter en absoluut een mooie eigen smoel!

Mijn eigen Américaine in geelgoud:

17 likes

Jazeker; mijn man zijn meest gedragen horloge is de medium in rosé

10 likes

Dit is wel heel Nice moet ik zeggen! Heel chic, maar toch zou het ook goed met een shirt of polo gaan. Deze ga ik eens passen, als ze überhaupt nog nieuw te krijgen zijn :thinking: Bedankt iig!

2 likes

Ik vind hem juist perfect met een polootje of een trui. Zeker in een chronograaf uitoefening zoals de mijne is ‘ie echt goed casual te dragen. Maar ook met een jasje staat ie top.

1 like

Ben ik volledig met je eens. Ik heb de rosegouden variant af en toe kunnen dragen en die is buiten proportie groot naar mijn mening.

Zou ik zeker doen! Fantastisch horloge. Ik droeg mijn Cartier ook met de meest afgetrapte/casual kleding en dat was mijn favoriete manier van dragen

2 likes

De XL is prima op een 20cm pols ….

10 likes

Iemand die mij kan vertellen wat de stalen Cartier aan de rechterkant (met datum op 5 uur) voor referentie is?
Zag hem gisteren in de etalage liggen…

5 likes

Denk dat je dan de Cartier Panthere bedoelt?

Geen idee of het een Panthere is of een Galbee. Ben op zoek naar referentienummer.

:x:

:white_check_mark:

Zou wel eens de 1310 kunnen zijn.

1 like

30 likes

:star_struck:

1 like

Heel mooi

1 like