Cartier only (Deel 2)

Very nice :smiley: Deze kleur plaat is een goede zet van Cartier :ok_hand:t3:

Hier kun je eventueel nog wat mooie Cartier straps uitzoeken…

6 likes

Je kan niet missen met een Santos! Genieten maar :ok_hand:

2 likes

@Anthony

Tnx mannen! Had mij een jaar geleden verteld dat ik een Cartier zou kopen en ik had je voor gek verklaard, maar hij is echt heerlijk.

Oei. Daar zit wel wat leuks tussen :sweat_smile:

3 likes

Deze zal vast weer zo onmogelijk te krijgen zijn…

…net als deze :sob:

28 likes

:star_struck::heart_eyes::star_struck::heart_eyes::star_struck::heart_eyes::star_struck::heart_eyes::star_struck:

1 like

Proficiat met deze topper !!!

1 like

Dankjewel :beers:

1 like

Die moet er bij mij ook nog bijkomen :innocent:

1 like

Ja beide zijn niet te krijgen voor List helaas

1 like

Waar is “hier”???

1 like

Dit koffertje met stalen hebben ze bij Schaap en Citroen in Eindhoven :ok_hand:t3:

Thnx Marco
Sta net op punt on Must XL in te ruilen bij Jaap…. Nu slaat de twijfel toe ….

1 like

Snap ik… je kunt echt hele mooie combinaties maken. Onder elke kleur die je op de foto ziet zit nog een andere variant leer… wel in dezelfde kleur. Maar wat mee Molequin achtige structuur :ok_hand:

3 likes

14 likes

Solo XL is het helemaal, alleen die zwarte band…Ik hoop dat er ook een bruine band op kan, maar 23mm (!) is niet de meest gangbare maat…

2 likes

Bij Burger in Maastricht…vanmiddag nog gezien

Super vet!! Van harte!!

1 like

Weet je zeker dat het een van deze modellen was? Allebei super limited en komen nagenoeg niet vrij voor de verkoop (en als er een online komt helaas voor dubbel de retail prijs). Of had je deze gezien: https://www.juwelierburger.com/NL/producten/cartier/santos-dumont-yellow-gold-blue-dial-36126

1 like

ja, en deze

Niet exact de modellen die je post idd. Ff niet door dat het precies dié moesten zijn.

2 likes

Ja dat is dus het probleem :smile: Die bij Burger zijn goed te vinden, maar die andere twee super uniek met een gelakte rose gouden case en zeer beperkte oplage. Ik heb ze nog nergens in het echt kunnen zien, zelfs dat is al een opgave om er een te vinden, laat staan bezitten.

1 like