Hij is 29 x 44 en mijn pols is 17,5cm ongeveer. Was wel echt even wennen want hij is een stuk kleiner dan m’n andere horloges maar ben er nu wel echt blij mee!
Prachtig. Van harte
Heel mooi, genier ervan
Onlangs mijn horloge laten polijsten door Watch Repair Maastricht. Echt top werk geleverd. Zal later een before and after posten. Deze komt niet van mijn pols de komende tijd!
Mag weer mee doen .
Deze al eens gehad, verkocht, maar spijt.
Blijft m.i. 1 van de mooiste. Vandaag weer ‘thuis gekomen’
Die two tone galbéé’s hierboven zetten mij wel echt aan het denken om een tweede cartier aan de collectie toe te voegen…
En een golden hour fotootje
Niet twijfelen
Twijfel wel wat het dan precies moet worden. Vintage/nieuw, welke maat etc.
Welke ref is die van jou?
Nice die combi! Panthère is super chique bij de vrouw
Dankjewel
Qua maatvoering vind ik deze 29mm perfect. Voelt rond de pols aan al een 36mm rolex
Qua ref zou ik 1566 of 187901 aanraden. Beide exact hetzelfde. 1566 is de net iets nieuwere dacht ik, maar visueel en intern nauwelijks verschil buiten dat je vaak een hidden clasp hebt.
Mijn ref is de 187901
Ja dat formaat had ik al in gedachten inderdaad. Ik zou denk ik ook voor de 187901 gaan. Maar verkoop ik dan mijn TT tudor prince DD of hou ik ze beide in de collectie…. first world problems
De Galbée en de Carrée lijken toch heel sterk op elkaar qua uiterlijk. Heb je bewust gekozen voor de Galbée? Ik ben zelf ook op zoek maar kan niet goed uitmaken welke ik nu het best kies is ook moeilijk te onderscheiden op foto bij bovenaanzicht.
Vette combo zo!
Ik heb bewust voor een galbée gekozen omdat deze meer afgerond is en dit mijn persoonlijke voorkeur heeft.
Carrée is scherper en hoekiger