Cartier only (Deel 2)

Dat is de WSSA0047, die hij al een lange tijd in het blauw heeft staan. :wink:

Dacht je kan wel een large hebben aangezien je een explorer 2 hebt/had, maar dit lijkt idd wel goed

1 like

Dit is een clé de Cartier

Bij de Gd liggen deze rond de 9k!!!
Santos tt is echt heerlijk

1 like

Staat je fantastisch :+1:

1 like

Vind de Large teveel van mijn pols opslokken waardoor ik te weinig van de band zie. Ik houd wel van dat jaren tachtig “goudstaal losse stijltje” ik denk dat ik dan prima af ben met deze.

Dit is overigens een large, naast een medium en een navitimer 43mm:

14 likes

Zijn er alleen zo weinig tekoop in Nederland.

1 like

Dan moet je daar vooral voor gaan :ok_hand:t2:
Ik vind dan weer als ik de medium om heb je te veel band ziet in verhouding :joy:

1 like

Dit was de Large vorig jaar december op mijn 18cm pols. Zonder de stalen band zie je goed hoe groot die Large eigenlijk is. Op de pols kon het prima, maar zo op de foto blijf ik het te groot vinden in vergelijking met de medium. De elegantie gaat er dan vanaf bij mijn. Kreeg bij de medium een beetje datejust 36mm vibes. Mijn Explorer 2 zal dan plaats moeten maken voor de medium two tone.

5 likes

Vind het je niet misstaan, maar snap wel wat je bedoeld. Ook wel voor een klein deel de reden van mijn verkoop. Een maatje tussen de medium en large had ik mooier gevonden voor mij persoonlijk.

Maar jij moet hem dragen, dus lekker voor sexy two tone medium gaan :ok_hand:t2:

1 like

Ik draag 'm met trots. Prachtig horloge.

20 likes

te groot

Prachtig!

2 likes

De Large is inderdaad te groot ja.

Heel gaaf! :heart_eyes: wat een verschil maakt die gouden bezel zeg! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Dankjewel, Ik ben gek op gouden bezels:

De volle mep voor een Santos M TT (€11K) is niet nodig. Iets van korting vangt wel te bedingen.

6 likes

Ook bij cartierboutique? Ik kan mijn Explorer 2 nu inruilen en dan moet ik iets bijbetalen, bij een juwelier die ook cartier verkoopt. Dat is opzich niet gek gezien de listprijs van de cartier die hoger ligt dan die van de rolex. Of is eerst verkopen, dan kopen misschien de betere optie?

Dat lijkt me sowieso beter. Ik zag dat hij al in het blauwe staat. Is Chrono24 een optie? Succes!

Ik heb mijn Santos bij S&C gekocht.

1 like

Blijft echt een absolute topper! Staat ook hoog op de wishlist. Zou ik ook trots op zijn :+1::+1::+1:

1 like

Boutique zijn ze volgens mij niet zo van de korting, je hebt een betere kans bij een multibrand juwelier

3 likes