Cartier only (Deel 2)

17 cm

Deze is erg fraai :star_struck:

Zo’n santos wil ik ooit nog is toevoegen om mijn collectie compleet te maken :innocent:

thanks- topmaat op jouw pols… :ok_hand: Wil m ook eens proberen maar zie er weinig aangeboden in NL.

He je m bij Tempus laten doen qua opmaak?

Thanks! Je mag wel eens komen kijken hoor.

Ik heb het horloge bij Watch Repair Maastricht laten opmaken. Helemaal niet duur en zoals je ziet iedere euro waard.

2 likes

Na lange tijd weer een cartier om de pols🥰

17 likes

Staat je goed! Niet voor niets een klassieker :+1:

1 like

Mijn eerste Cartier!

35 likes

Gaaf! Proficiat!

1 like

Gefeliciteerd! Ziet er funky uit met die chrono complicatie! :ok_hand:t3:

2 likes

17 likes

Toch wel lekker op alligator

:smiley:

17 likes

19 likes

Vraag me soms echt af waarom ik zoveel horloges heb, deze santos blijft zo gaaf!

19 likes

Stil hier, gunt men de rest vd collectie nog even polstijd voor de feestdagen aanbreken?

14 likes

De mijn staat in de verkoop dus helaas niet meer iets te posten hier. Sorry, not sorry, tijd voor wat anders.

2 likes

Begrijpelijk, wellicht een Tank in de toekomst :face_with_peeking_eye: ?

2 likes

In de verre toekomst misschien. Vind alleen een simpele Quartz tank voor €3400 met korting via AD toch wel TE duur!

2 likes

Ja mee eens. Daarom ben ik sowieso meer fan van vintage in het geval van Cartier. De nieuwprijzen vind ik simpelweg te hoog voor wat je er voor krijgt, zeker bij goud.

2 likes

Staal ook hoor, ik kocht in 2020 een black bay voor list €3500 en een tank zal nu met korting €3400 zijn. Mwa vind dan een black bay toch wel ff heel wat meer horloge voor dat geld.

Maar goed heb ook eerst iets anders op het oog :grimacing:

3 likes

Ben benieuwd!

1 like