Alright alright
Wat is dit nou weer voor een niemandsdalletje?! jij verveelt je echt op horlogegebied zeker?
Wat minder glittersnoep kopen
Ook het gepeupel heeft vermaak nodig Kristof
Je kent mijn mening, geen snacks kopen waarop je verlies doet. Winst hoeft niet, maar het moet wel leuk zijn.
Prachtig zeg. Die band is geweldig. Past ook op ontzettend veel horloges, of het nu staal, geelgoud of rosegoud is.
Zeer mooi
Mooie combinatie! Beter kan het eigenlijk niet he
Thanks, ben er ook heel erg blij mee, maar beter kan altijd he (met een flink budget dan toch)
Vol trots kan ik hier eindelijk mijn Tank tonen. Voor mijn doen best lang om dit horloge heen gedraaid. Toen toch maar een oproepje geplaatst en daar werd al vlot gehoor aan gegeven door een forumlid. Op afstand (en goed vertrouwen) een fijne en vlotte deal kunnen sluiten, wat resulteerde in een vroege zondagrit naar onze zuiderburen. Aldaar ontvangen door vriendelijk forumlid @Musicfreak1988.
Na wat babbelen over de hobby weer richting huis. Dan maak je toch even een snel kiekje in de auto:
Na aankomst even lekker alles nog eens bekijken. Het bandje heeft de reputatie stug te zijn, maar ik vind het meevallen. Zeker gezien het feit dat dit bandje nog nieuw is. Toch heb ik ook een blauwe saffiano onderweg, gewoon om af te wisselen.
Verder ga ik heel de zondag lekker genieten van deze compacte kanjer:
Geen heel NA topic, maar ik hoop dat @Kad dit ook goed vindt
Ik keur hem goed. Voor mijn pols vind ik de tank te klein, maar bij jou staat hij perfect!
Heerlijke klassieker!
Prachtig, gefeliciteerd! Hier zou een donkerblauwe Saffiano ook mooi op staan .
Super nice, proficiat! Uitstekende maat en een echte bandenslet. Precies op tijd voor de feestdagen ook
Jaloers! Mooi hoor, gefeliciteerd en veel plezier er mee!