De laatste tijd veel de Santos op bruin Cordovan.
Kijk niet naar de bezel. Die is niet langer minty fresh.
De laatste tijd veel de Santos op bruin Cordovan.
Kijk niet naar de bezel. Die is niet langer minty fresh.
Dit is top!
Staat helemaal niet verkeerd
Zo hoort het! Die van mij ziet er niet anders uit na een paar jaar
Ik ga ook even op zoek .
De mijne nog wel, voor zolang het duurt, maar een goed gebruikte bezel zoals de jouwe misstaat absoluut niet!
Kijk, dat geeft de burger moed.
Da’s wel een grappig fenomeen met deze Santos horloges. Ik zie alles van vintage tot nieuw voorbij komen, en een goed geleefde Santos of Tank waar een miljard micro-swirls en krassen op staan is nog steeds elegant. Dat ontwerp is echt enorm wabi-sabi-vriendelijk.
Daar zouden meer merken op moeten ontwerpen, op dat effect.
Toch wel opmerkelijk. Krassen op de bezel van een Cartier misstaan niet. En een “horloge van de week” Breitling met een kras op de sluiting geraakt niet verkocht.
Ho ho… Ik heb de battlescar galactica nog nooit proberen te verkopen op dit forum. Ik denk dat je mijn Santos niet kwijt raakt aan deze verzameling nerds. Althans, niet voor serieus geld.
Dan moet je 30 jaar wachten tot de vintage koper wakker wordt.
Daar heb je dan ook weer gelijk in.
Of even langs de polijster sturen en een argeloze koper die nog geen goed oog ontwikkeld heeft strikken.
Ik twijfel aan een rose gouden tank! Iemand hier toevallig zoiets moois om de pols?
Ik heb natuurlijk maar één reputatie, en die is me meer waard dan een paar honderd extra in een dealtje. Het enige wat ik strik zijn m’n veters.
Maar als ik de kast zou willen laten opmaken zou ik er voor kiezen om een nieuwe bezel te laten zetten of om met laser welding en zo de kast te laten restaureren. Polijsten is niet m’n ding. Brrr.
Heb jij een reputatie?
Ik denk dat we het hier allemaal eens zijn dat dat de juiste optie zou zijn…
Ik hoop het van harte.
Nog steeds blij met de aankoop zo te zien?
Die wijzerplaat blijft zo mooi van kleur. Echt een perfecte Tank
100%
Welke Santos (referentie) is dit? Op de foto lijkt ie niet zo “fel” of “glanzend”. Of komt dat door de hoek waar die vanuit genomen is? Anyway heel nice!