Dat dus. Daarom hebben ze nu een eigen adapter gecreëerd waardoor ze geen last meer hebben van Cartiers patent.
Mooi. Hoop dat ze het ook voor andere merken gaan doen want zo wordt het wisselen van bandjes een stuk leuker
Aaaah wat een toeval en helaas verkeerde timing. Eindelijk dit model in het echt kunnen zien, misschien wel de laatste ter wereld aangezien het een 2024 production only is. Helaas heb ik twee maanden geleden al een rose gouden horloge gekocht, anders had ik deze zeker meegenomen. Dus als iemand geïnteresseerd is, deze is beschikbaar bij de Cartier boutique in Amsterdam.
Die is wel erg mooi.
Poah, wat mooi.
Heel tof, wat een beauty
Echt héél vet.
Oh nice! Zit al een tijdje te kijken naar een andere strap. Liger Straps heeft wel mooie, maar ik vind de sluiting van Delugs een stuk strakker. Wel een stukje duurder…
Geef ze flugel en je houdt controle
Mijn beste,
Chapeau.
Mooie aanwinst hoor!!
Ik kan mij goed voorstellen dat je hier “ontzettend blij” mee bent.
Veel draagplezier dan ook met deze fraaie Tijdgenoot⌚
Orologio Signaturis Temporis
Ziet er heel gaaf uit, gefeliciteerd!
Mijn beste,
Ik ben de laatste tijd erg gecharmeerd van het merk Cartier!!
Derhalve heb ik mijn mening over dit merk dan ook bijgesteld.
Associeerde ik Cartier voorheen als “Fabrikant” van spiegeltjes en kraaltjes,
heden ten dage ben ik bijzonder geraakt door het ontdekken van hun fascinerende “Horloge” Creaties!!
Met veel voldoening, zie ik dan ook op ons onvolprezen forum, steeds meer schitterende Cartier horloges de revue passeren.
Dank voor het delen!!
Vrede en alle goeds,
Coenraad.
Orologio Signaturis Temporis
Dank je! En klopt, “ontzettend blij” is wel het gevoel!
Heel erg bedankt!
Ik had precies hetzelfde! Zozeer zelfs, dat ik tot aanschaf over ben gegaan. Had tot voor kort nooit gedacht ooit een Cartier te kopen. Maar ben het helemaal eens met je relaas.
Nog maar een plaatje dan:
Mooi hoor, van harte!
Vandaag voetballen, gaatbuiwŵ
En zo heurt ut