Mooi spul! Laat ik nou 16.5 cm polsen hebben. Die lichtblauwe zou wel tof staan! Ik stuur je een PM.
Ff voor de fanatieke vlaggers, dit was geen verkooppoging!! Bandjes zijn weggegeven aan een forumlid.
Met enkel ronde horloges in de collectie werd het tijd voor iets vierkants. Volgens mij de eerste bruine Santos medium hier op het forum?
Ik had deze kleur wijzerplaat nog nooit in het echt gezien en heb het horloge ‘blind’ besteld bij een Duitse dealer. Bijzonder mooi hoe de kleur vanuit verschillende hoeken met verschillend lichtinval uitpakt!
Dat is/ was de Large.
Van harte met dit heerlijke horloge. Die plaat blijft verbazen
Gefeliciteerd Blijf zo’n Santos erg gaaf vinden!!
Heel mooi, gefeliciteerd
Ah, jammer. Net te laat. Heb die blauwe al een tijdje op het oog maar nog niet de trekker overgehaald
Die blauwe springt er inderdaad uit. Ik ga ze alledrie binnenkort ontvangen, dus als je een taupe wilt hoor ik het wel (ik heb al iets soortgelijks). Dit is overigens met permissie van @Timelover voor de goede orde
Hier nog iemand die op zoek is naar een mooi Tank Must large bandje voor de smalle pols in blauw/taupe/beige. Een 2025 is onderweg hier. Tips /aanbod wordt gewaardeerd!
Is vanaf 2025 trouwens ref WSTA0109
Zeker, daar ben ik geïnteresseerd in!
Heb nu “heel saai” een zwart aligator bandje erop. Niet echt zomers en zoals op de foto te zien, blijkbaar een erg smalle 19mm
Nog even voortborduren op mijn eigen post
Dit is per direct mijn favoriete combinatie:
Linnen hemd, instappers. Ik zie het wel voor me. Laat die zomer maar komen!
Nogmaals dank voor de ongekend sympathieke actie van @Timelover
Heerlijke combi!!