Cartier Santos Medium Bandjes waar te koop?

Etsy en dan via Istizleather, ik heb aardig wat bandjes voorbij zien komen maar dit zijn echt mijn favoriet! Je kan hem precies vertellen wat je wilt en hij maakt ze op maat voor je! Wel altijd even goed de foto’s van het leer opvragen want de kleuren kunnen nog wel eens anders zijn dan op de advertentie zelf!

2 likes

camel kleur is ook gebruikt bij allereerste cartier santos…is eigenlijk beetje geschiedenis

Ik zie er regelmatig van delugs passeren, weliswaar rubber

Kijk eens wat een tudor strap of een oysterflex band kost.

Jet is tenslotte een cartier en geen Michael kors. Als je goedkoop wilt zijn er ali express opties

Kwaliteit!

1 like

AliExpress is niet echt mijn hoek. Ik draag een Cartier Santos. Dat ik €250 voor rubber wat overdreven vind, is gewoon smaak niet gebrek aan budget.

Misschien lees ik eroverheen, maar waarom niet gewoon bestellen waar je ze gezien hebt?

1 like

8DD6718D-1100-471F-8F2E-CD8990D958B2

Rubber kan je smaak zijn of niet, maar je viel over die 250.

Een beetje goede rubber/leer/stoffen band kost gewoon geld.

Ik val nergens over, geef alleen aan dat €250 voor rubber best stevig is. Voor een leren band van €300-400 vind ik dat prima, dus het gaat niet om geld maar om wat je ervoor krijgt.

Een Oysterflex is inderdaad ook rubber, maar dat is wel Rolex niet Delugs. Beetje scheve vergelijking dus. En Michael Kors naast een Cartier Santos zetten is ook niet echt eerlijk, dat scheelt ruim acht mille.

Vond het vooral wat neerbuigend om te zeggen dat ik dan maar op AliExpress moet kijken. Zeker als je zelf van een Speedmaster naar een Seiko bent gegaan. Iedereen maakt z’n keuzes, maar doe dan niet alsof ik op de centen let.

Neerbuigend? En het feit dat ik van een speedmaster ( intussen de 4de ) naar een seiko ging is puur omdat er een upgrade aankomt tov de speedmatser en ik intussen plezier wil hebben van een simpele zwarte duiker.

Er zit ook een groot verschil in kwaliteit.

Dit is niet het enige horloge in mijn collectie en zal ook lang niet de laatste zijn. Maar ik weet wat als ik een strap of bracelet zoek, dat ik niet bespaar.

Liger Straps maakt (lederen) banden die compatibel zijn met het quick swap systeem van de Santos de Cartier. Zelf wel geen ervaring mee.

1 like

Ik zei nergens dat ik het niet kón betalen, alleen dat ik €250 voor rubber veel vind dat is iets anders. Dat jij dan zegt “koop dan bij AliExpress” is gewoon onnodig en komt neerbuigend over, hoe je het ook bedoelt.

Het gaat om prijs, kwaliteit en smaak. En geloof me, als ik geen geld had, droeg ik geen Cartier van acht mille. Dus laten we het gewoon bij inhoud houden to the topic.

Zal een kijkje nemen thanks.

1 like

Wel te skeer om een fatsoenlijke band te kopen.

En rubber, dat is een contradictie. :man_shrugging:

Ik heb nergens gezegd dat je het niet kon betalen, jij verzint dingen in je hoofd

“Skeer”? Ging om prijs-kwaliteit en smaak, niet om budget. :slightly_smiling_face: :wink:

Toch wel, met “kijk dan op AliExpress”. Dat zegt genoeg. Nevermind, ik hou het hierbij.

Mijn Breitling staat soms op een Ali.
Mijn speedy stond ook op een Ali, topband was dat.

Voor canvas is dat een van de betere aanbieders.