Caseback topic!

Niet mee eens. Als je kijkt wat horloges bereikt hebben mbt tot Nasa missies het volgende…
Yes, de legendarische speedmaster is goedgekeurd en meegegaan om de pols van de astronauten en is op de Maan geweest.
Bulova heeft ons op de Maan geland en gezorgd dat we dit konden zien op Aarde. In elke module van elke missie vanaf eind jaren 50 was het de Accutron techniek die het mogelijk maakte om de nauwkeurige metingen te kunnen doen die nodig was voor ruimte reizen en het landen op de Maan.
Iedereen weet dat de Speedmaster een paar uur op het Maan oppervlak is geweest maar minder mensen weten dat een Accutron van Bulova dit jaar inmiddels al 50 jaar op de Maan staat, om precies te zijn in de Sea of Tranquility. Onderdeel van een apparaat die gebruikt werd voor de data verbinding met Aarde waaronder de legendarische beelden die uitgezonden zijn.

3 likes

6 likes

8 likes

:+1::+1:

8 likes

Waar ben je het niet mee eens? Dat de oorspronkelijke Bulova, waarop mijn Lunar Pilot is gebaseerd, niet is gedragen op de maan tijdens de Apollo 15 vlucht omdat de Speedmaster kapot was… dat is namelijk waar ik het over had en daar verwijst de tekst op het deksel naar. :wink:

Verder vertel je wel een leuk (bekend) verhaal hoor. Thanks daarvoor.

7 likes

ik las het alszijnde als de speedmaster niet naar de maan was geweest had de bulova lunar pilot niet bestaan.

1 like

14 likes

Seiko Marine Master 300 SBDX001

3 likes

IWC Portugieser 150 years edition

11 likes

Wat een fraai gezicht.

S C H I T T E R E N D!

2 likes

7 likes

de P50001 :slightly_smiling_face:

5 likes

6 likes

Deze lijkt erop maar net even anders.

4 likes

pontiac P50002

2 likes

Certina DS-2:

En de mooiste wat mij betreft :smile::

DLC coated caseback van Casio G-Shock GW-5000

3 likes

Nu ik hem nog heb snel een casebackje droppen :smiling_imp:

6 likes

3 likes

Niet zo boeiend eigenlijk, maar toch…

3 likes