Inmiddels de Duro een tijdje in huis, sinds dit weekend ook een rvs band van Ali erop. Horloge bevalt uitstekend!
Hier is de Duro weg. Benieuwd of hij hier nog gaat verschijnen. Vandaag heeft ie een nieuwe eigenaar gekregen.
Zelf wel een andere Casio retour:
Nieuwe Ali FKM band voor komende zomer. Draagt goed, zacht en soepel maar in de winter vind ik RVS beter staan…
De Duro is wel voor veel soorten banden geschikt vind ik.
Heel mooi die blauwe wijzerplaat en bezel. Toffe band ook…
Als je geen enge dingen gaat doen met dat mes Ga je de originele band nog vervangen?
NATO lijkt me te slap voor de stevige Duro. Ik heb 'm op Ali Express RVS schakelband zitten en dat draagt heerlijk.
Nieuw Ali FKM bandje, morgen maar eens een dagje proberen. Voelt wel comfortabel, bandpennen passen goed, geen speling. Bandje is mooi meegebogen om de pols.
Staat je goed. RVS draagt heerlijk i.c.m. de Duro. Horloge heeft veel uitstraling voor die prijs!
Nieuwe aanwinst? Nog met de originele band… vind ik persoonlijk een beetje stug ding. Geweldig horloge!
Ik heb hem al een paar maanden:rofl:
Mijn nieuwste aanwinst wordt de mdv-100
Bedankt, dat is ook de charme van de Duro .
Beetje moeilijk te zien op de foto maar is dit nu de blauwe wijzerplaat en bezel?
Yes all bleu.
Beetje fletse foto daarom vroeg ik het. Soms denk ik er over nog een blauwe Duro erbij te kopen dus was benieuwd hoe de all blue er in werkelijkheid uit ziet.