Casio 'goldenboy' A500WGA-9DF only

Ah, duidelijk. Gaan we samen rustig verder wachten :wink:
Deze voelt echt als een guilty pleasure.
Geeft hier een duidelijk jaren tachtig gevoel :slight_smile:

1 like

Sinterklaaspapiertje d’r om en deze kan in de laarsje van mevrouw Dotx. Bedankt @anon50762135EV!

8 likes

Veel plezier met geven en bedankt voor de gezellige overdracht!

2 likes

Ach, jongens, dat is toch peanuts vergeleken bij het horloge wat ik een jaar geleden aan mijn zoon verkocht… Met een WR van wat niemand van ons durft te duiken en een degelijke Sea Gull automaat erin en met het gewicht kan je iemand z’n hersenen inslaan…

4 likes

Vel goed over zn oren getrokken?

4 likes

Nee, hij was verbaasd over de schappelijke prijs. :hugs:

2 likes

In het kader van beter laat dan nooit… hij is er!
Mijn eerste reactie: de maat is top, maar allemachtig wat is ie goud! Inmiddels een uurtje om de pols en ik begin 'm eigenlijk wel leuk te vinden.

9 likes

Iemand die zijn gouden model al kwijt wilt?

1 like

Wow, zelfs de bad-ass rapper van 2 brothers on the 4th floor doet mee met deze hype!

2 likes

En ja… zelfs Ik doe mee met deze Golden Boy gekte…:sweat_smile: Maandag komt die van mij. Kan haast niet wachten!!! :joy::wink:

3 likes

En ja; hij is er… de Golden Boy! Ik heb mijn zonnebrilletje maar opgezet, want hij is wel heel erg goud goud goud… :sunglasses::smiley:

Maar ik vind hem wel heel erg leuk om te hebben! :+1:

12 likes

Ja leuk dingetje he? Enjoy

1 like

Dankje Sjoerd! :+1:

1 like

Ze zijn zeker leuk!
Zo leuk zelfs, dat ik er zelf een op 24 oktober bij dx heb besteld. Maar tot nu toe nog even niets ontvangen. Mail komt onafgeleverd retour.
Een bestelbevestigingsmail heb ik overigens ook nooit ontvangen. Daar is het waarschijnlijk al misgegaan. Betaald met PayPal, dus die binnenkort maar eens gaan aanschrijven…

1 like

Ik heb ook bij dx besteld, moet ook nog komen

//eu1.dh-cdn.netI//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netB//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net6//eu1.dh-cdn.net4//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netI//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net2//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net🙂//eu1.dh-cdn.net

1 like

Maar das wel 20 euro duurder

1 like

Dat klopt, maar ik ben net een klein kind af en toe en kan dan niet wachten… :smile:

2 likes

Ik zat er tussenin. Niet zo snel als die van Klokkengek maar ook niet zo bizar langzaam als die van Sjoerd. Ebay.

2 likes

Ik heb die van mij ook op 24 oktober bij dx besteld. Had 'm afgelopen vrijdag binnen.