Casio Only. (Non G-Shock)

Ik heb een NA! Een analoge Casio. Mooi hoor.

3 likes

Gefeliciteerd!

Welk type?

Heb je een foto? :thinking: Grapje! :joy:

1 like

Casio, altijd goed. Wat is de type aanduiding van je NA?

1 like

MTP-1302. De oranje versie. Nu erg goedkoop bij Irisimo. Pakje kwam uit Slovenië. Erg snel. Prima winkel wmb.

3 likes

Testing testing 1 2 3

7 likes

Er is nog een CA-53W onderweg. Daarna nog 1 digitale. Ik denk een DBC-611. En daarna meer analoog. Wel eerst quartz. Daarna heeel mischien een echt horloge.

Doe er even een plaatje bij, dan hoeft niet iedereen de refnummers te googelen. Dank :+1:.

Dat kunnen TL-1 op dit moment even niet Paul.

1 like

Dat is inmiddels gefixed, vandaar ook mijn testing testing. Dank aan de forumguru’s!

De ca-53w ken je wel, dat is die goedkope zwarte met rekenmachine zoals Marty McFly er ook een had.

Die dbc-611… daar twijfel ik nu toch weer over want ik vond dit op Reddit:

-Edit: ik mag geen links meer plaatsen, boeh-
Nou ja zoek op “HELP! Casio DBC 610 of Casio DBC 611”
op Reddit en je vindt het wel, erg informatief!

Twijfel twijfel. Wie heeft een dbc611 en heeft er een mening over? Ik ga geen 610 zoeken en betalen.

2 likes

:muscle::+1:

1 like

Ik las gisteren dat ze dat weer wel konden, maar @Stinky kennelijk niet.

1 like

Wat een ongelooflijk horloge. Draagt prettig en licht, saffier, quartz mooi uitgelijnd, licht blauwe plaat, fraaie indices, lume.
Mag wat kosten dus… Voor €80 :grin:

8 likes

Inderdaad een heel tof horloge voor die prijs.

1 like

Middagwissel :blush::+1:

4 likes

Ja mensun. Nog geen 4 uur en al bijna 1700 steps gemaakt. Nu we weer plaatjes mogen schieten neem ik het er maar van.

5 likes

Da’s inderdaad dus echt helemaal voor nix. Ongelooflijk.

2 likes

Mee eens. Je moet er alleen wel de pols voor hebben. Ik heb kleine polsjes. Het mooie van Casio was altijd dat ze ook geschikt zijn voor de kleine pols. Deze niet zo… Niet dat 'ie overdreven groot is, maar als je klassieke Casiootjes gewend bent zoal ik…

2 likes

Dat geldt voor de hele Edifice lijn. Die ik algemeen heel erg mooi vind en bewijst dat je ook met een beperkt budget heel goede horloges kunt kopen en het AliExpress assortiment voor 90% overbodig maakt.

2 likes

De Edifice lijn kent zeker aansprekende modellen, waar voor ieder wat wils is te vinden en des te meer knap is gedaan. Krijgt niet helemaal de waardering die het m.i. wel verdiend. Maar niet ieder model is gemaakt voor ranke polsen, dus dat is wel iets om rekening mee te houden.

1 like

Lekker kleurtje hoor :+1:t2::+1:t2: Veel plezier ermee !

1 like