Casio Only. (Non G-Shock)

Wie zou mij kunnen helpen met het plaatsen van saffier in mjn Duro?

13 likes

11 likes

Vandaag de goudste van de drie…

12 likes

Volgens mij heb je alle varianten of niet?
Vind ze echt heel mooi in het echt, alleen jammer van het simpele display, maar aan de andere kant ook wel weer clean.

1 like

Ja klopt. Ik heb alle drie de smaken en ben er best wel gek op moet ik zeggen. Alleen de zwarte is vaak wel heel moelijk af te lezen :face_with_monocle: jammer genoeg.

1 like

Heb ook de gouden en zilveren…
De zwarte had ik bewust niet gekocht om dat probleem…
Vond ik ook de minst mooie van de 3
Maar zijn idd echt super mooie modellen!
De gouden is ook geen blingbling goud… Hou ik van!
Is persoonlijk mijn favoriet in de reeks

1 like

Welk model is dit? Ik vind 'm mooi.

3 likes

Bedankt. Het zijn dus de MTP-B140D-1AV (zwart), -2AV (blauw) en -7AV (zilver). Ze zijn niet te vinden op Amazon.nl of op de Nederlands versie v/d Casio site. Zijn deze modellen erg nieuw of exclusief voor Japan misschien? Ik kon ze alleen vinden via Google en ze staan op de intl. site van Casio (link) en er staat geen prijs bij.

Komt deze nog uit voor de Europese markt omdat 'ie zo nieuw is denken jullie? En waar zou ik 'm wel kunnen kopen nu?

[edit] Ik zie 'm staan op creationwatches.com. Is dat een betrouwbare shop?

1 like

Ja, ik heb in het verleden wel eens bij Creationwatches besteld, ging toen allemaal goed. Reviews zijn over het algemeen ook goed. Let wel op dat ze in Singapore zitten dus er komen nog Douane- + inklaringskosten bij. Daarnaast versturen ze horloges volgens mij ook niet standaard in het originele doosje. Vaak kun je dit wel aanvinken maar dan moet je wat extra betalen.

1 like

Moet wel bij vermelden dat het een grijze importeur is en de garantie bij hem loopt en niet via het horloge merk.

1 like

Dit blijft een feest om te dragen. :nerd_face:

13 likes

World Time

10 likes

Kwam ik tegen, na allang vergeten te zijn

14 likes

Bedankt voor de info. Ook @HorlogeHeer. :slight_smile:

3 likes

Oh, die is echt geweldig! Zo lekker stoer en retro, helemaal m’n ding. (al ziet het er ongetwijfeld niet uit om m’n dunne vrouwenpolsje… )

1 like

Dank je! Je kunt het misschien eens passen? Het is een unisex horloge dus misschien past het je toch.

Korte lugs ook volgens mij. Passen is makkelijk, veel winkels in de stad verkopen dit horloge.

A158W op leer. De sluiting van het metalen bandje schoof steeds was losser, dus heb ik maar een iets sjiekere versie geklust.

9 likes