NWA
Gekocht als niet werkend…
Compleet open gehaald, alles mooi opgepoetst, nieuwe batterijen voorzien, en voila
Een heel leuk model!
Dreski tip! Gratis verzenden ook nog.
Kan je niet laten liggen. Ook in beige.
Jammer dat de straps knudde zijn. Draagcomfort van de goedkope Illuminators is niet al te best. Uiteindelijk blijven ze in de kast liggen. Dan kun je beter een G square kopen, daar heb je veel langer wat aan.
Daar heb ik er zat van en 31 euro. Gewoon leuk voor de verzameling. Dit is een non G topic.
Het is slechts advies. Voor een verzameling is het leuk. Ik had er een aantal, heb ik weggegeven. Behalve de AE1500, de beige 'Big Face.
Die heb ik ook. Weggeven word ik ook vaak blij van. Zoals gezegd ik kan ze niet laten liggen voor die prijs. Mijn horloge doos voor deze horloges is gewoon een vershoudbox waar ze als een grabbelton in liggen.
Als je een account aanmaakt krijg je ook nog eens 10% leden korting
Maar dan is je verzending niet gratis.
Thx… Beide besteld…
Heel leuk voor dat geld. Wordt mijn vaste klok om te gaan vissen.
En leuk voor in mijn grab and go box.
LOL, een echte grabbelbak
Handig met zeevissen, een getijden display.
Casio knutselavondje!
Wat het toch is met Casio maar wat zijn het leuke horloges! Ik struin vaak over rommelmarkten en in kringloopwinkels, elke keer als ik zo’n Casio tegenkom kan ik ze toch niet laten liggen .
Vanavond even wat batterijen geplaatst/vervangen en het werk altijd weer! Er is wel wat aandacht nodig, een beetje schoonmaakwerk, bandjes vervangen en weer optijd zetten maar voor nu gewoon weer zo blij als een kind!