Casio Only. (Non G-Shock)

Saffier glas kost hooguit €25 als je het zelf doe. Dus met visje en saffier nog geen €80-90.
Op YouTube genoeg tutorials hoe dat in zijn werk gaat. :+1:

1 like

Uiteraard is saffier het mooist maar voor een horloge in deze prijsklasse neem ik genoegen met mineraal. Ik heb de Duro 3 jaar in bezit en ben altijd redelijk voorzichtig met al mijn spullen. Nog geen krasje te zien op het glas.

1 like

Ik ben ook super voorzichtig. Heb maar 2 horloges met saffier.

Ik ben wat minder voorzichtig maar mijn glas ziet er niet meer uit na 1 zomer :frowning: . Echt wel een tegenvaller. Ken ik niet van andere horloges met mineraal glas. Ik overweg saffier te laten plaatsen

1 like

Nog 1tje dan

7 likes
3 likes

Casio W-734, simpel maar gewoon goed :wink::muscle:

5 likes

Originele bandje is troep en zit niet fijn… dan maar een ga2100 bandje erop :slight_smile:

6 likes

Met dit mooie weer kan de frisse Edifice weer om :sunny:

8 likes

10 likes

Ik stond in dubio: zou ik wel of geen smartwatch willen hebben. Aan de ene kant wel leuk en handig (soms), maar de leuke modellen vind ik budgettechnisch minder acceptabel en de tegenhangers zijn lichtelijk onooglijk :face_with_peeking_eye:
Het enige wat ik eigenlijk wel eens wil weten hoeveel ik wandel daags…

Nou! Tadaa! Casio heeft vriendelijk geprijsd retromodelletje MET stappenteller.
Dus dit is de NA: de Casio ABL-100WE-1A

Het formaat voor mijn pols is prima, maar dat wist ik nog wel van mijn vorige Casio uit de jaren 80! :rofl::rofl:
Het leek mij toch al leuk nog een keer zo’n Casiootje te hebben. Gelukt dus: alleen een beetje “smarter”

10 likes