Ik kon het recentelijk ook niet laten… kwam em tegen en dacht DIE moet ik hebben. Mijn eerste Casio geloof het of niet
Haha cool man !! Zit het een beetje ?
Ja echt wel! Weegt meer dan ik verwacht had…
Maar is echt leuk!
Enigste is dat het schermpje waarschijnlijk snel gaat krassen, (acryl)
Maar een screenprotector is onderweg.
Maar verder, wat een fijn horloge.
Vind hem eigenlijk mooier dan mijn G shock 5610U of mijn DW5600.
Niet duur en ik ben er heel blij mee.
Moest hij een millimetertje dunner geweest zijn was t volgens mij nóg mooier.
Dat zou inderdaad nog beter zijn geweest.
Ter voorbereiding op een Oceanus aanschaf heb ik vorig jaar een Casio lineage gekocht. Nu heb ik ze allebei! Voor het prijsverschil hoop je op een hoop verschil in kwaliteit. Die stelt niet teleur! Vooral de anti spiegel coating is echt een verschil!
Verder super blij met deze gave T6000 briefing. Vers uit japan en helaas thuis om mijn pols!
Vandaag binnengekomen de Casio MTP-B185B-7AV.
Kast is geheel van metaal en horloge heeft een mooi afgewerkt solide bandje.
Afwerking is perfect voor zover ik kan zien.
Kleur goud van deze Casio ligt dichter bij de echte goudkleur dan bijvoorbeeld mijn goudkleurige Seiko’s.
Wat een leuke Casio!
Dank je wel.
Ja is de nieuwe goudkleurige Casio MTP-B185B-7AV.
Is er ook in andere kleur varianten.
Afwerking is echt perfect en de secondewijzer tikt de indexen aan.
Is me nog niet vaak gebeurt dat ik een quartz horloge had gekocht die dat deed.
Zelfs bij Seiko’s en Timex horloges niet die ook nog duurder zijn dan deze Casio.
Dit model is overigens nog niet verkrijgbaar in Nederland.
Mocht je hem willen bestellen of in een andere kleur variant dan kan dat bij Agius Watches
En dat is dus wat (bijna) alle Casio’s wel doen haha. Wel raar idd veel duurdere horloges dat niet doen. Heb je lang moeten wachten op het horloge ?
Ja klopt, meeste Casio’s die ik gehad heb liepen altijd heel netjes en tikten de indexen goed aan.
Heb wel eens een Lineage gehad die dat niet deed maar over het algemeen altijd wel goed.
Snap ook niet waarom dat bij Seiko en Timex niet kan, zal met de kwaliteitscontrole wellicht te maken hebben.
Buiten dat de secondewijzer de indexen niet aantikt ook vaak imperfecties op de kast, bandje etc. meegemaakt bij de twee laatst genoemde merken en dat terwijl ze vaak ook nog duurder zijn.
Ik had hem dinsdag eind van de dag besteld en vrijdag binnen dus best snel vanuit Malta.
Geen extra importkosten en Free Shipping.