Leuk model, heb er ook naar gekeken ![]()
![]()
NA gekregen vorige week. Een soort mini royale.
Heerlijk licht en praktisch gezien hetzelfde. Alleen jammer van de “WR-waarde” en het bandje toch maar een alie vervangsel besteld!!
Twee van deze besteld. Niet de goede kleur maar wel heel goedkoop. Misschien laat ik ze zo, misschien ga ik ze zwart spuiten.
En wie is dan het stoerste jongetje in de disko hmmm?
Sorry als ik de namen of type nummers niet weet maar ik ben nog een leek op dat gebied. Deze 2 heb ik ook nog.
Cool!
Google Lens weet veel en op de achterzijde staat ook één en ander.
NA. Ik vind hem lelijk. Maar dat geeft niks. Er is nog precies zo eentje onderweg. En dan ga ik knutselen.
Ik vind 'm wel aardig al zou ik 'm zelf niet kopen.
Precies, niet mooi en niet lelijk maar zelf hoef ik em niet. En wat je ervan gaat maken hoef ik ook niet ![]()
Prima. Meer voor ons!
De nieuwe A100 even in de doos voor de foto
maar daarna snel onder het mes
Nu wachten op nummer twee.
Zojuist een review van de mad watch collector zitten kijken over de nieuwe kleinere variant van de EFK-100
De eerste CASIO automaat. Ik vind hem zelf heel mooi, maar net wat te groot. Nu zie ik dat ze hem in 38mm uit hebben gebracht met een l2l van 43mm.
De datum is van de 6 naar de 3 gegaan en wat kleiner geworden.
Tevens is het uurwerk gewijzigd van Seiko naar miyota.
Voor de €279,- gaat dit een topper worden denk ik👌
Vandaag heb ik deze SGW-400H om de pols geslingerd. In de tweede klas van de middelbare was dit mijn favoriete horloge. Al die functies waren wel grappig, de G-Shocks van mijn klasgenoten hadden die niet!![]()
Het horloge werkt nu denk ik al meer dan 8 jaar op dezelfde batterij, want ik had 'm rond 2018 in een kringloopwinkel gevonden voor een paar euro. Zo te zien zou een schoonmaakbeurtje 'm ook niet misstaan😅
Met barometer en hoogtemeter. Wow.
Toen ik nog op vakantie kon gaan naar Zwitserland, waren die wel nuttig!