Ik vroeg me dat al af, of er nog meer met diezelfde waterdichtheid bestonden, dat zijn de MDQ-3000W en de DW-310
(Plaatjes zijn van internet geleend)
Ik vroeg me dat al af, of er nog meer met diezelfde waterdichtheid bestonden, dat zijn de MDQ-3000W en de DW-310
(Plaatjes zijn van internet geleend)
Beetje de boxen aan het her-inrichten. Hier op HF vond ik een mooie doos voor 10 horloges en ik heb ook 10 Casio’s. Dus dan is dit wel zo logisch.
Leuke collectie … je mag wel tellen als 10+ lijkt me ![]()
![]()
Kreeg deze foto van een vriend…
Een tijdje geleden was ik met mijn beste vriend wat aan het rondkijken op de website van CASIO.
We hadden het over een betaalbaar horloge om te gaan sporten of om te gebruiken tijdens ons werk (schilder en onderhoudstechnicus). Tot aan aankoop kwam het uiteindelijk niet.
Tot hij me vandaag verraste voor mijn verjaardag met deze AE-1600.
Dus bij deze ook lid van het CASIO clubje.
Heel tof horloge voor erg weinig geld!
Mooi werk ![]()
![]()
Zijn deze al langsgekomen hier?
Nieuwe limited binnenkort beschikbaar
2x new A159 variants using a Seigaiha pattern dial, both Japan made and arriving in April;
A159WEVJ-2 left
A159WEVJ-7 right
Ik hou meer van origineel dan van aanpassingen naar persoonlijke smaak. Want vaak getuigt dat van slechte smaak. Gelukkig kun je nu les krijgen in modding:
Ik zou willen zeggen: blijven oefenen. ![]()
Modding kan heel cool zijn, indien stijlvol gedaan. @Knutselkoning doet dat heel goed.
Maar dit exemplaar… Vraag me af als hij hiermee mensen gaat aantrekken.
Ik vind deze zo cool! Hoe makkelijk is het instellen van de locatie voor maanstand en getijden? Ik zou deze best willen voor aan het Noordzee strand inclusief kloppende getijden indicatie. Alleen zou ik 'm in een metalen kast zetten, een beetje modden dus.
Thanks
It asks gmt ofset, longitude and Lunitidal interval to set it. Not so easy I can say.
Dat is de lastigste…
Zeer mooi!