Casio Only. (Non G-Shock)

9 likes

Inmiddels ook bij Amazon gespot … :green_heart: :ok_hand:

MDV-106B-1A3VCF
Casio_MDV-106B-1A3VCF

MDV-106B-1A2VCF
Casio_MDV-106B-1A2VCF

MDV-106B-1A1V
Casio_MDV106B-1A1V

2 likes

Dank voor de tip. Zijn nog niet op voorraad. 2 maanden levertijd. Prijs is hoog, ronde de USD 85 per stuk.

1 like

8 likes

Lekker hoor die Duro.

De mijne wordt helaas verkocht omdat ik hem te groot vind om mijn 18cm pols.

Maar manman wat is dat horloge gaaf!

1 like

Heb je toevallig de zilveren dial?

1 like

Nee zwart met gouden bezel.
Zelfde als Gup!

3 likes

Heb hem ook incoming maar hier ben ik ook bang voor. Heb zelf maar 17cm en ben groot niet meer gewoon. We zullen zien (en dan moet het maar eens echt de laatste keer zijn dat ik een te groot horloge bestel…… te klein heb ik eindelijk afgeleerd.)

1 like

Bij lolita.rs zijn ze nog wel te vinden
alleen geen verzending buiten Servië.

https://www.lolita.rs/

1 like

Je bent ook geen zuurpruim hè :joy: “Geduld is een schone zaak.”

Het ging mij erom of de nieuwe modellen wel of niet met vis op de dial uitkwamen … lijkt er dus op van wel. :+1:

1 like

Valt wel mee hoor. Ben vier maanden bezig geweest om de leverbare Duro’s te krijgen. Twee maanden is winst zou ik zeggen.

:joy:
Dat probleem is mij vreemd, de Batman en Pepsi kan ik al voor 65 euro op de mat krijgen trouwens.

Ik vind zelf de groene variant wel geinig.

1 like

Nieuwe aanwinst vandaag ontvangen!

12 likes

Sinds ik deze mooie blauwe heb wordt de zwart/gouden niet meer gedragen hier. Mocht er iemand Interesse hebben…zitten wel een paar gebruiks sporen op maar niets dat stoort.

deze dus

8 likes

Had je die blauwe nou weggedaan….:wink:

2 likes

Wow, das een gave!

2 likes

Casio MDV-100D-1AJF is binnen.

11 likes

Mooi hoor Jesus. En hoe is ie?

Het draagt lekker klein en fijn. Dial is kleiner dan de Duro 106. De armband is net een rammelaar maar da’s bekend van Casio. Hij schijnt ook nog verkrijgbaar te zijn met blauw en geel wijzerplaat. Ben tot nu toe tevreden over de afwerking en uitstraling van deze low-buget serie.Topie. :+1:

1 like

Thanks. Is deze serie alleen op staal verkrijgbaar?